ویژه‌‌برنامه‌های عید غدیرخم به صورت مردمی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4071466
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

ویژه‌‌برنامه‌های عید غدیرخم به صورت مردمی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: ویژه‌ برنامه‌های عید غدیرخم در دهه ولایت به صورت مردمی و محله‌محور در نقاط مختلف شهر اردبیل برگزار می‌شود.

عید غدیرخمبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، امروز، ۲۶ تیرماه، در نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت در اردبیل اظهار کرد: جشن ولایت و تبیین حقانیت ولایت حضرت علی(ع) و تقویت باورهای مذهبی و معنوی از وظایف سازمان فرهنگی شهرداری است که این سازمان ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را در دهه ولایت برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ مردمی عید سعید غدیرخم روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه ساعت ۱۸ در پیاده‌راه عالی‌قاپو به‌ همراه غرفه‌های فرهنگی، هنری و سلامت برگزار می‌شود، افزود: جشن بزرگ دیگری با همکاری مجمع جوانان روز شنبه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل ضمن دعوت از عموم شهروندان اردبیل جهت شرکت در این ویژه‌برنامه‌ها ادامه داد: جشن بزرگ عید غدیر در محله پیرمادر اردبیل نیز همراه با مولودی‌خوانی و اجرای گروه سرود در محوطه مسجد رحمانیه این محله به همراه تجلیل از نخبگان و چهره‌های فرهنگی هنری و ورزشی برگزار شد.

ابراهیمی با بیان اینکه ایستگاه‌های صلواتی نیز در محلات اردبیل برپا خواهد شد، بیان کرد: روز یک‌شنبه و دوشنبه ساعت ۲۲ نیز برنامه صداوسیمای مرکز اردبیل با عنوان گئجه‌لر در مجتمع گردشگری شورابیل برگزار و به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

وی همچنین به تولید محتواهای مجازی در خصوص عید غدیر اشاره کرد و گفت: پویش هشتگ به عشق مولا با هدف نشر خوبی‌ها عنوان برنامه مجازی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند تصویر و یا فیلم از یک کار خوب یا یک مهربانی را به شماره مجازی ۰۹۲۱۳۰۶۷۶۴۰ بفرستند و در این پویش شرکت کنند تا به قید قرعه جوایزی به آن‌ها تعلق گیرد.

انتهای پیام
captcha