غدیر میراث ماندگار پیامبر اسلام(ص) است
کد خبر: 4071715
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

غدیر میراث ماندگار پیامبر اسلام(ص) است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: غدیر نماد ولایت، امامت، اکمال دین و میراث ماندگار پیامبر اسلام(ص) است.

عید غدیر

به گزارش ایکنا از البرز، مرتضی ولی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز روز دوشنبه، 27 تیرماه به مناسبت عید غدیر خم به همراه معاونین، مدیران کل و مشاورین استاندار و فرماندار فردیس در دیدار با امام جمعه شهرستان فردیس ضمن تبریک عید ولایت و امامت و غدیر خم اظهارکرد: غدیر ادامه رسالت پیامبر اسلام(ص) و مهر تاییدی بر شایستگی، ‌ایمان و اخلاص مولای متقیان امیرالمومنین(ع) است.

وی افزود: غدیر نماد ولایت و امامت است و در دنیای پیچیده امروزی دشمنان به سرکردگی آمریکای جهانخوار با تصمیمات و توطئه‌هایی که بر علیه ملت ایران می‌گیرند برگزاری جشن عید غدیر موجب خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان در مسائل فرهنگی و سیاسی می‌شود.

ولی‌پور گفت: دشمنان برای این‌که به اهداف شوم خودشان دسترسی پیدا کنند به تفرقه‌ و اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان روی آوردند، از این رو اتحاد بین جوامع اسلامی ضروری است.

این مسئول با بیان اینکه خدا را شاکریم ملت ایران از داشتن نعمت ولایت و امامت برخوردار است، ابرازکرد: رهنمودهای رهبری توطئه‌های دشمنان را بر ملا می‌کند و این اقتدار و عظمت ایران اسلامی در سایه مدیریت و درایت ولایت فقیه است.

انتهای پیام
captcha