تمدن‌سازی با روش‌های قدیمی محقق نمی‌شود
کد خبر: 4072161
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

تمدن‌سازی با روش‌های قدیمی محقق نمی‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: مأموریت اصلی در گام دوم انقلاب اسلامی، تمدن سازی و جامعه پردازی است که با رویه‌های قدیمی نمی‌توان به این سمت حرکت کرد.

آقاسیدی معاون استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سیدرضی آقاسیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین، روز چهارشنبه ۲۹ تیر در نشست مردمی‌سازی حکمرانی در استان قزوین اظهار کرد: در طول دهه‌های گذشته انقلاب اسلامی، یک مبانی بی نظیری در بسیاری از موضوعات جمع آوری شده است و باید با یک بازآفرینی، این راهبردها، در میدان عمل اجرایی شوند‌.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی گفت: مأموریت اصلی در گام دوم انقلاب اسلامی، تمدن سازی و جامعه پردازی است که با رویه های قدیمی نمی‌توان به این سمت حرکت کرد و باید با یک الگو و مدل حکمرانی منسجم موضوعات را پیش برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تصریح کرد: در استان قزوین از روز نخست استقرار مجموعه مدیریتی، به دنبال یک الگو و مدل حکمرانی منسجم و هم افزا بوده‌ایم و اعتقاد داریم که تمرکز گرایی در نظام حکمرانی یک ابر چالش است و تأکید داریم استان قزوین امکان اجرای حکمرانی محلی بر اساس سند تحول دولت مردمی را دارد.

وی افزود: یکی از چرخش‌های تحول آفرین سند تحول دولت مردمی، گذار از تمرکز گرایی به حکمرانی محلی است که اگر جمع حاضر در این زمینه تعهد داشته باشند بسیاری از مشکلات برطرف و می‌توان یک الگوی خوب را در سطح کشور معرفی کرد‌.

آقاسیدی گفت: در اجرای این طرح نیازمند ریسک پذیری به نفع مردم و چرخش به نفع مردم هستیم و باید در این مسیر تمامی عناصر تحول در راستای منفعت عامه مردم حرکت و دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها را با مطالبه‌گری به سمت حل مسئله مردم ببریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار افزود: تحول در برهه کنونی و جغرافیایی فرهنگی، سیاسی و فعلی انقلاب اسلامی انتخاب نیست و یک اضطرار است و تلاش می‌کنیم در استان در این زمينه یک بازتوزیعی از منابع و نظامات حاکمیتی به نفع مردم داشته باشیم که فضای تمرکزگرایی و حس پاسخگویی صرف به ابلاغیه‌های مسئولان بالادست و ملی به فضای برادری و همگرایی برای حل مسائل مردم و تحقق اهداف نظام تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha