افتخارآفرینی دانش‌آموزان پسر یزدی در مسابقات قرآن
کد خبر: 4073809
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

افتخارآفرینی دانش‌آموزان پسر یزدی در مسابقات قرآن

دانش‌آموزان پسر استان یزد توانستند در چهلمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش‌آموزی سراسر کشور به میزبانی شهر تبریز، صاحب رتبه‌های برتر شوند.

افتخارآفرینی دانش آموزان پسر استان یزد در مسابقات قرآن کریمبه گزارش ایکنا از یزد، دانش‌آموزان پسر استان یزد توانستند در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی سراسر کشور که به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار شد، صاحب رتبه‌های برتر شوند.

بر این اساس محمد حسن‌پور رتبه اول رشته حفظ 10 جزء، محمد فیاض رتبه اول رشته حفظ 20 جزء، محمد دهقانی رتبه اول رشته حفظ پنج جزء، سید محمد میرحسینی رتبه اول رشته اذان و محمد سبحان مقصودیان رتبه اول قرائت تحقیق را کسب کنند.

همچنین محمدحسین خوش‌قلب رتبه دوم رشته قرائت تحقیق، ابوالفضل عبدالله‌پور رتبه دوم رشته قرائت ترتیل و میلاد کریمی رتبه چهارم قرائت ترتیل را به دست آوردند.

اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در پیامی آورده است: «افتخارآفرینی و کسب رتبه‌های برتر در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش آوایی پسران که نشان از تلاش، پشتکار و همت والای این عزیزان است، را به جامعه قرآنی، خانواده محترم و اساتید بزرگوارشان که در به ثمر رسیدن این تلاش همواره یاور و پشتیبان بوده‌اند، تبریک عرض می‌کنیم.

قطعاً اهداف ارزشمند و والای آنها به این موفقیت ختم نمی‌شود و این پیروزی مقدمه‌ای برای ترقی و پیشرفت‌های بزرگ‌تر در آینده خواهد بود. در پناه قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) محفوظ باشید.»

انتهای پیام
captcha