«چیزی نمانده بود» و «دربست» مجوز ساخت دریافت کردند
کد خبر: 4080459
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

«چیزی نمانده بود» و «دربست» مجوز ساخت دریافت کردند

دو فیلم داستانی «چیزی نمانده بود» به کارگردانی مهدی آقایی و «دربست» ساخته شهرام مقصوی از سازمان سینمایی پروانه ساخت دریافت کردند.

به گزارش ایکنا، شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت دو عنوان فیلم بلند داستانی و یک عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد. فیلم‌نامه‌های بلند داستانی: «چیزی نمانده بود» به تهیه‌کنندگی علی‌رضا هوبخت، کارگردانی مهدی آقایی و نویسندگی میلاد قنانی، «دربست» به تهیه‌کنندگی شهرام مقصودی، کارگردانی شهرام مقصودی و ناصر طاهریان و نویسندگی ناصر طاهریان و فیلم‌نامه کوتاه داستانی: «منهزم» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی میثم مظفری، موافقت شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی سازمان سینمایی را اخذ کردند.

مهدی آقایی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1388 در سریال پنجمین خورشید به کارگردانی علیرضا افخمی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پنج کیلومتر تا بهشت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهدی آقایی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شهرام قائدی، مریم کاویانی، مهوش صبرکن و حمید گودرزی را تجربه کرد. مهدی آقایی در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مهدی آقایی در این سال، فعالیت در سریال پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی علی‌رضا افخمی محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha