ساخت نماهنگ تبلیغی ویژه مؤسسات قرآنی یزد
کد خبر: 4081161
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد خبر داد:

ساخت نماهنگ تبلیغی ویژه مؤسسات قرآنی یزد

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد گفت: یکی از مصوبات بیست و هشتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه استان، ساخت نماهنگ تبلیغی ویژه مؤسسات قرآنی استان بود که در این زمینه به مدیرعامل اتحادیه ابلاغ شد تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

بیست و هشتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه استانمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تشکیل بیست و هشتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه استان و مصوبات آن، اظهار کرد: درباره مراسم رونمایی از طرح تربیت چهار هزار حافظ قرآن کریم به نیت چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم استان یزد در شورای فرهنگ عمومی استان، بحث و تبادل نظر شد و قرار شد پیگیری ویژه برای نخستین جلسه شورای هماهنگی این طرح با همراهی مدیران مربوطه انجام شود.

وی درباره کادر آموزشی اخلاق، مدیریت و مهارت‌افزایی اتحادیه برای مؤسسات قرآنی، اظهار کرد: مقرر شد پس از اطلاع‌رسانی و انتخاب مؤسسه مجری، نسبت به زمان‌بندی و اجرای آن اقدامات لازم انجام شود. همچنین در زمینه طرح جلسات خانگی قرآن قرار شد حسین قادری، رئیس هیئت مدیره، این طرح را همراه با بودجه در جلسه آتی هیئت مدیره اتحادیه ارائه دهد تا پس از تصویب  به استاندار ارائه شود.

شایق درباره جایگزین شدن طرحی به جای وقف مشارکتی، بیان کرد: مقرر شد تا هزینه‌های طرح پیشین وقف مشارکتی استخراج شود و با توجه به منتفی شدن طرح با اداره‌ اوقاف و امور خیریه استان، رایزنی‌های لازم انجام شود تا طرح جایگزین وقف مشارکتی بررسی شود و جلسه‌ای نیز به صورت جداگانه با استاندار یزد درباره طرح جایگزین وقف مشارکتی داشته باشیم.

وی درباره حمایت‌های لازم از پژوهش‌های قرآنی، ادامه داد: مقرر شد تا در جلسه آینده پیشنهادات لازم اعضا استماع و بررسی شود. همچنین در زمینه ساخت نماهنگ تبلیغی ویژه مؤسسات قرآنی استان به مدیرعامل اتحادیه ابلاغ شد تا پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام
captcha