فراخوان دوره توانمندسازی مهارت‌های تبلیغ قرآن در فضای مجازی
کد خبر: 4081598
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
ویژه مدیران مؤسسات قرآن انجام شد؛

فراخوان دوره توانمندسازی مهارت‌های تبلیغ قرآن در فضای مجازی

دوره توانمندسازی مهارت‌های تبلیغی ـ ترویجی در فضای مجازی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با استفاده از «امجد» سامانه آموزشی مرکز فعالیت‌های قرآنی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

دوره توانمندسازی مهارت‌های تبلیغی ـ ترویجی در فضای مجازیبه گزارش ایکنا، دوره توانمندسازی مهارت‌های تبلیغی ـ ترویجی در فضای مجازی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و با مشارکت اتحادیه‌های استانی با بهره‌مندی از فضای مجازی برگزار می‌شود.

اهداف این دوره شامل شناخت ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه فضای مجازی، آشنایی با تهدیدها و فرصت‌های موجود در فضای مجازی، ارتقای سطح مهارت‌های عمومی مدیران در حوزه تبلیغی و ترویج رسانه و ایجاد شبکه فعالان حوزه فضای مجازی مؤسسات قرآنی است.

این دوره با 11 سرفصل‌ چون آشنایی با مفاهیم سواد رسانه‌ای، جنگ رسانه‌ای، فرزندپروری در عصر رسانه، آشنایی با یادگیری الکترونیکی، اصول تدریس مجازی، یادگیری الکترونیکی، آشنایی با سامانه‌های مدیریت یادگیری الکترونیکی، تولید محتوا و آشنایی با نرم‌افزارهای تولید محتوای آموزشی، نحوه ارزیابی آموزشی در آموزش مجازی و رویکرد ارزشیابی برگزار می‌شود.

معصومه بصیری، مجتهدزاده، عروجی و آئین محمدی از جمله مدرسان این دوره هستند. این دوره طی همکاری با مرکز فعالیت‌های قرآنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به صورت آفلاین و از طریق سامانه آموزشی جهاددانشگاهی برپا خواهد شد.

ثبت‌نام در این دوره از 30 مردادماه آغاز شده است و از 22 شهریورماه امکان دسترسی به فایل‌ کلاس‌ها وجود دارد.

دوره فوق پنجم مهرماه سال جاری به پایان می‌رسد و آزمون پایانی هفتم مهرماه به صورت مجازی اخذ می‌شود. 

مدیران مؤسساتی با معرفی اتحادیه‌های استانی از تخفیف 90 درصدی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha