برگزاری دوره آموزشی احکام و آداب نماز ویژه فرزندان بهزیستی آذربایجان غربی
کد خبر: 4082280
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

برگزاری دوره آموزشی احکام و آداب نماز ویژه فرزندان بهزیستی آذربایجان غربی

با هدف آشنایی نوجوانان با نماز دوره آموزشی احکام و آداب نماز ویژه فرزندان بهزیستی در ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام قبله ای استاد دانشگاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، دوره آموزشی احکام و آداب نماز ویژه فرزندان بهزیستی 9 شهریور با حضور محمدرضا جدیدی، معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام قبله‌ای استاد دانشگاه ارومیه، فرزندان و مسئولان خانه‌های بهزیستی در ارومیه برگزار شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به اهمیت نماز اظهار کرد: نماز یکی از دستوران شرعی اسلام است که احادیث فراوانی در ارتباط با جایگاه و ارزش آن نقل شده است.

محمدرضا جدیدی افزود: برای اینکه بچه‌ها به خوبی بتوانند این فریضه الهی را به جا بیاورند باید نحوه قرائت و آداب آن از همان سنین پایین به آنها آموزش داده شود.

وی ادامه داد: تشویق و ترغیب فرزندان به نماز، رعایت مسائل شرعی و تربیت دینی فرزندان از جمله اولویت‌های مهم اداره‌کل بهزیستی استان بوده که برای این منظور دوره‌های آموزشی مختلفی در طول سال برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: برگزاری چنین دوره‌های آموزشی موجب می‌شود تا بچه‌ها هرگونه سوال و یا شبه‌ای در این مورد داشته باشند از مربی دوره پرسیده و پاسخ آن را دریافت کنند.

 

انتهای پیام
captcha