آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ارومیه برای خدمت‌‎رسانی به زائران اربعین
کد خبر: 4082464
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ارومیه برای خدمت‌‎رسانی به زائران اربعین

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از آمادگی جايگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی اين منطقه در مسير تردد زائران اربعين حسينی از مرز تمرچین پیرانشهر خبر داد.

بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه 10 شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه برای نخستین بار مرز تمرچین پیرانشهر به عنوان مرز خروجی زائران در نظر گرفته شده است تمامی جايگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی اين منطقه كه در مسير تردد زائران اربعين حسينی آمادگی دارند تا نسبت به ارائه خدمات برای سوخت‌رسانی مطلوب به زوار حسینی اقدام کنند.

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه همانند سال‌های گذشته ضمن تشکیل ستاد هماهنگی و سوخت‌رسانی ایام اربعین، ذخیره‌سازی بنزین، نفت و گاز بخش حمل و نقل را در انبارهای نفت منطقه از مرداد ماه آغاز کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: در این راستا بازدیدهای مشترکی توسط کارشناسان شرکت نفت ارومیه، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جایگاه‌های سوخت واقع در مسیر مرز تمرچین آغاز شده و با همه مالكان جايگاه‌های عرضه سوخت نيز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا نسبت به تامين و توزيع مطلوب سوخت و ارائه خدمات رفاهی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف این بازدیدها، نظارت بر توزیع، کنترل کمی و کیفی فرآورده‌های عرضه شده در جایگاه‌ها، وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، رعایت نکات ایمنی، بهداشتی و سایر مسائل مربوط به جایگاه‌ها است.

انتهای پیام
captcha