سفرنامه اربعین قزوه در رادیو تهران روایت می‌شود
کد خبر: 4082804
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

سفرنامه اربعین قزوه در رادیو تهران روایت می‌شود

سفرنامه اربعینی علی‌رضا قزوه با عنوان «پیاده تا خورشید» در برنامه کتاب شب رادیو تهران بازخوانی می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، سفرنامه اربعینی با عنوان «پیاده تا خورشید» در ۱۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای و با صدای گوینده‌ پیشکسوت رادیو بهروز رضوی بازخوانی می‌شود. زمان دقیق پخش این بازخوانی، از روز شنبه نوزدهم تا چهارشنبه سی‌ام شهریور، مطابق با سیزدهم تا بیست و چهارم ماه صفر است.

در یادداشت نویسنده برنامه کتاب شب درباره این سفرنامه آمده است: قزوه در کتاب «پیاده تا خورشید» با نثری قابل توجه و جوان‌پسند، ماجراهای جذابی از لحظه‌های سفر به کربلا و پیاده‌روی اربعین را شرح داده است. توصیف‌های او از این حرکت عظیم زیارتی، ارادتی و عقیدتی، کاملا خاص و متفاوت از دیگر سفرنامه‌ها است.

قزوه با صراحت و شجاعتی ویژه، مسایلی در ارتباط با برخی آدم‌ها را در لابه‌لای مطالب این سفرنامه مطرح کرده که خواندن و شنیدنشان، لذت می‌دهد و دل مخاطب را خنک می‌کند. همه‌ این نوشته‌ها را شنونده‌های برنامه کتاب شب، با تلخیص و تنظیم رادیویی محمدباقر رضایی خواهند شنید.

تهیه‌کننده رضا قربانی و راوی کتاب، بهروز رضوی، تولید این روایت رادیویی از کتاب «پیاده تا خورشید» را با صدابرداری محسن فراهانی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران انجام خواهند داد.

پخش برنامه کتاب شب، هر هفته از شنبه تا چهارشنبه، بین ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳ است.

انتهای پیام
captcha