برگزاری همایشی با محتوای تمدن‌سازی نوین اسلامی در گلستان
کد خبر: 4083017
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

برگزاری همایشی با محتوای تمدن‌سازی نوین اسلامی در گلستان

نخستین همایش ملی «تقریب مذاهب اسلامی و تمدن‌سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی» با مشارکت دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دانشگاه امام حسین و امام صادق (ع) و سپاه نینوا گلستان برگزار می‌شود.

همایش تقریب و مذاهب اسلامی در گام دوم انقلاب در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، نخستین همایش ملی «تقریب مذاهب اسلامی و تمدن‌سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی» با مشارکت دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دانشگاه امام حسین و امام صادق(ع) و سپاه نینوا گلستان برگزار می‌شود.

این همایش در چهار محور مبانی نظری تقریب مذاهب و تمدن‌سازی نوین اسلامی، الزامات تقریب مذاهب و تمدن سازی نوین اسلامی، نقش‌ها و ظرفیت‌های مؤثر در تقریب مذاهب و تمدن سازی نوین اسلامی و راهبردهای تقریب مذاهب و تحقق تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود.

زمان برگزاری این همایش بهمن ماه ۱۴۰۱ است و علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند که اعلام نتایج 30 دی ماه است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال‌های اطلاع‌رسانی به آدرس https://eitaa.com/PISICSR و https://rubika.ir/PISICSR مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha