اعلام اسامی نمایندگان فارس در مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4086224
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

اعلام اسامی نمایندگان فارس در مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اسامی راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف را در این استان اعلام کرد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، اسامی راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف را در این استان اعلام کرد و گفت: این مرحله در نیمه دوم مهرماه به صورت ضبطی در شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: به طور کلی 14 نفر از استان فارس در دو بخش بانوان و آقایان به مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در سال جاری راه پیدا کردند.

جلالی ادامه داد: در بخش آقایان سیدرضا نجیبی و محمد مهدی روحانی در رشته قرائت تحقیق، محمدحسن توفیق‌زاده و محمدامیر عباسیان در رشته قرائت ترتیل، مجتبی فیضی در رشته حفظ کل، یوسف شرفی و مهدی اسدی در رشته حفظ 20 جزء به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس اضافه کرد: در بخش بانوان نیز زهرا حسین‌پور و آسیه دهقان در رشته قرائت تحقیق، الهام صفری در رشته قرائت ترتیل، حمیده حسینی، زیبا زارع مؤیدی و فاطمه ابراهیمی در رشته حفظ کل و فاطمه محمدی در رشته حفظ 20 جزء به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

انتهای پیام
captcha