فعالیت‌های قرآنیان پیرو مکتب شهید سلیمانی در اربعین حسینی + فیلم
کد خبر: 4086227
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

فعالیت‌های قرآنیان پیرو مکتب شهید سلیمانی در اربعین حسینی + فیلم

قرآنیان پیرو مکتب شهید سلیمانی روز گذشته و در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران اقدام به برپایی سه موکب کرده و به پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این مراسم پرداختند.

فعالیت‌های قرآنیان پیرو مکتب شهید سلیمانی در ایام اربعین + عکس و فیلم

اعضای جمعیت قرآنیان پیرو مکتب شهید سلیمانی روز گذشته 26 شهریورماه همزمان با اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران اقدام به برپایی موکب کردند.

رحیم قربانی، از اعضای جمعیت قرآنیان پیرو مکتب شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به فعالیت‌های این جمعیت در پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران، گفت: آنچه که مسلم است این است که جامعه قرآنی باید در حرکات جهادی و مردمی پیشتاز و جریان‌ساز باشند. این جریان‌سازی باید در عرصه‌های مختلف و در طول سال طی مراسم‌ ملی و مذهبی بروز و ظهور پیدا ‌کند.

فعالیت‌های قرآنیان پیرو مکتب شهید سلیمانی در ایام اربعین + عکس و فیلم

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی جاماندگان پیاده‌روی اربعین در تهران و شهرهای مختلف کشور افزود: این راهپیمایی و این مراسم زمینه مناسبی است تا فعالان قرآنی علاوه بر فعالیت در زمینه آموزش و تلاوت بتوانند وارد عرصه جهادی شوند و در جمع عموم مردم فعالیت‌های ویژه‌ای انجام دهند.

قربانی تصریح کرد: هدف ما از برپایی موکب این بود که برای اولین بار چنین تجربه‌ای را اجرایی کنیم. امیدوارم این موضوع زمینه‌ساز جریان‌سازی‌های دیگر در بین پیشکسوتان و گروه‌های مختلف قرآنی اعم از موسسات، کانون‌ها و مراکز قرآنی دولتی و مردمی شود و از این به بعد شاهد حرکات میدانی و جهادی از سوی فعالان قرآنی باشیم.

قربانی اظهار کرد: بر همین اساس قرآنیان پیرو مکتب شهید سلیمانی تصمیم گرفتند به همراه گروه جهادی - قرآنی محمدرسول الله(ص) و همچنین سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ به برپایی سه موکب قرآنی در میدان شوش و در مسیر پیاده‌روی اربعین در تهران اقدام کنند و علاوه بر اجرای هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی به ارائه خدمات پذیرایی از زائران بپردازند.

فعالیت‌های قرآنیان پیرو مکتب شهید سلیمانی در ایام اربعین + عکس و فیلم

یادآور می‌شود در موکب‌های قرآنیان پیرو مکتب شهید سلیمانی 10 هزار لیوان شربت، دو هزار کیک و چهار هزار پرس غذا توزیع شد. هزینه این پذیرایی به شکل مردمی و از سوی فعالان قرآنی تدارک دیده شده بود.

انتهای پیام
captcha