برگزاری محافل قرآنی در جمهوری مالی + عکس
کد خبر: 4092656
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

برگزاری محافل قرآنی در جمهوری مالی + عکس

مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن وابسته به آستان قدس حسینی از برپایی محافل قرآنی در جمهوری مالی با حضور پیروان اهل بیت(ع) خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن وابسته به این آستان به مناسبت ایام میلاد پیامبر(ص) با همکاری کادرهای این مرکز در جمهوری مالی چندین محفل قرآنی را در این کشور برگزار کرد.

شیخ داود جکتی، نماینده این مرکز در جمهوری مالی، با اعلام این خبر اظهار کرد: ما هر ساله به منظور بزرگداشت میلاد پیامبر(ص) چندین رویداد مختلف برگزار می‌کردیم و امسال نیز رواق‌های مسجد نور واقع در «باماکو»، پایتخت جمهوری مالی شاهد برگزاری محافل قرآنی بود که با استقبال گسترده پیروان اهل‌بیت(ع) در این کشور مواجه شد.

جکتی افزود: ما مشتاقیم از این محافل و رویدادها در چنین مناسبت‌های مبارکی برای آشنایی بیشتر با ابعاد سیره نبوی بهره ببریم و مطالب مطرح شده در این مجالس درباره جشن گرفتن میلاد نبوی و مکارم پیامبر(ص) بوده است.

به گفته نماینده مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن در جمهوری مالی؛ در این محافل قرآنی علاوه بر قرائت قرآن مطالبی نیز درباره مفهوم وحدت اسلامی و سیره امام جعفر صادق(ع) به عنوان استاد تعدادی از ائمه مذاهب اسلامی مطرح شد و در ادامه نیز مداحان و هنرمندان به اجرای مداحی و سرودهای مذهبی پرداختند.

 

انتهای پیام
captcha