هدایت، حمایت و نظارت سه رسالت نهاد رهبری است
کد خبر: 4093070
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

هدایت، حمایت و نظارت سه رسالت نهاد رهبری است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان هدایت، حمایت و نظارت را سه رسالت اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ذکر کرد و گفت: نهاد رهبری از همه دانشجویان با هر سلیقه‌ای در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همچون فرزندان خود، حمایت می‌کند.

حجت الاسلام حبیب حاتمی، مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در نشست صمیمی جمعی از دبیران و فعالان دانشجویی کانون‌های فرهنگی، اجتماعی با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان که امروز، ۲۷ مهرماه در اتاق جلسات مدیریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، فعالان دانشجویی کانون‌های فرهنگی، اجتماعی دانشگاه لرستان، انواع دیدگاه‌های موافق و منتقد خود را درباره موضوعات فرهنگی دانشجویی، بیان کردند.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز با سعه صدر، انواع دیدگاه‌ها به‌ویژه دیدگاه‌های انتقادی را شنید و از معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، محمد حیاتی و سایر مدیران فرهنگی و اجتماعی حاضر در نشست، خواست به پرسش‌های دانشجویان فعال کانون‌های فرهنگی، پاسخ بدهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، برگزاری این‌گونه نشست‌ها را اقداماتی مفید برای هم‌اندیشی و شنیدن دیدگاه‌های مختلف و متنوع دانشجویان، دانست.

حاتمی‌کن‌کبود، خطاب به دانشجویان حاضر در نشست، گفت: کانون‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی، بازوان قوی حرکت دانشجویی دانشگاه در مسیر نشاط، تحرک و پویایی دانشگاه هستند.

وی اضافه کرد: هدایت، حمایت و نظارت سه رسالت اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه است؛ در همین راستا، نهاد از همه دانشجویان با هر سلیقه‌ای در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همچون فرزندان خود، حمایت می‌کند.

در این نشست، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، یک گزارش از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این معاونت ارائه کرد.

حیاتی گفت: همه بخش‌های کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان آمادگی کامل دارند با هدف رونق فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، اجتماعی دانشجویی، همکاری‌ها و تعاملات خود را گسترش دهند.

در این نشست، احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی، صالحی، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی و یگانه، مسئول کانون‌های فرهنگی و اجتماعی نیز هر کدام گزارشی از اقدامات حوزه کاری خود را منعکس کردند.

انتهای پیام
captcha