برنامه «شهر من، شهر نماز» در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4094146
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

برنامه «شهر من، شهر نماز» در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز به ویژه در بخش آموزش کارگاه‌های «شهر من، شهر نماز» برگزار می‌شود.

محسن کرمیان فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری برنامه «شهر من، شهر نماز» در شهرستان‌های استان خبر داد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه‌ها، افزود: این برنامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز به ویژه در بخش آموزشی برگزار می‌شود.

کرمیان تصریح کرد: کارگاه‌های شهر من، شهر نماز چهار مرحله در استان کرمانشاه برگزار شده و امسال این برنامه طی آبان‌ماه جاری و از شهرستان قصرشیرین آغاز می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: قصد داریم که این برنامه را تا پایان سال و در اکثر شهرستان‌های استان برگزار کنیم.

وی گفت: کارگاه‌های شهر من، شهر نماز با دعوت از استاد برجسته مهدی فاضلی چندسالی است که در سطح کشور برگزار می‌شود و در استان کرمانشاه نیز در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، کرمانشاه، هرسین و اسلام‌آبادغرب برگزار شده و در شهرستان قصرشیرین نیز طی هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha