اغتشاشات امروز جنگ بین دو تمدن اسلام و غرب است
کد خبر: 4095383
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

اغتشاشات امروز جنگ بین دو تمدن اسلام و غرب است

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه این مسئله با غرب با گفت‌وگو حل نمی‌شود، بیان کرد: آنچه که امروز می‌بینیم مسئله کم اهمیتی نیست بلکه جنگ بین دو تمدن است تمدن اسلام و غرب. اساتید دانشگاه در کلاس‌ها باید به این مسئله توجه کنند و روشنگری کنند و دانشجویان واقعیت‌ها را ارزیابی کنند.

تجمع دانشجوییبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید کاظمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان امروز هفتم آبان‌ماه در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان در مقابل دانشکده علوم پزشکی ابن سینا همدان اظهار کرد: حجاب، گشت ارشاد و آزادی دلیل اصلی این اعتراضات نیست بلکه نبرد حق و باطل است که نمود آن در جامعه وجود دارد.

وی افزود: مسئله، مسئله بقا و نابودی تمدن غربی است، مسائل صنفی برای آنها بهانه است و آن چیزی که غرب امروز با چالش با آن مواجه شده همین نابودی تمدنشان است. آنچه که سالیان دراز غرب در آن احساس بی رقیبی کرده با بروز انقلاب دچار چالش شد، آمریکایی‌ها که خود را بی‌رقیب می دانست اما امروز با وجود جمهوری اسلامی روز به روز ضعیف تر می‌شوند و از سوی ملت‌ها به خاطر استکبارش عقب نشینی می‌کند از این رو می‌خواهد این جنگ را به داخل ایران بکشاند.

کاظمی با تاکید بر اینکه این مسئله با غرب با گفت‌وگو حل نمی‌شود، بیان کرد: به گفته رهبر انقلاب تنها راه آن مسئله تبیین است، آنچه که امروز می‌بینیم مسئله کم اهمیتی نیست بلکه جنگ بین دو تمدن است تمدن اسلام و غرب. اساتید دانشگاه در کلاس ها باید به این مسئله توجه کنند و روشنگری کنند و دانشجویان واقعیت‌ها را ارزیابی کنند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: در آغاز این مسائل بزرگانی مواضعی گرفتند که بعدها شرمنده شدند. امروز یکی از وظایف ما حضور میدانی در مکان‌هایی است که لازم است حضور داشته باشیم در غیر این صورت باطل جولان‌نمایی می‌کند. مسئله شاهچراغ نشان داد حضور و حمایت مردم در دفع این آشوب‌ها اثرگذار است.

یادآور می‌شود؛ در این تجمع دانشجویی که در محکومیت حوادث تروریستی اخیر و گرامیداشت شهدای شاهچراغ برگزار شده بود شعارهایی از جمله «داعشی بی ریشه، ایران دمشق نمی شه»، «زن، زندگی، شهادت، در مکتب ولایت»، «آزادی اندیشه با اهانت نمی شه»، «تا همه ایران چون سلیمانی است، فتنه تکفیر ندارد اثر»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «سلاح یک دانشجو، قلم می شه نه چاقو»، «برای امنیت خواهرمون، چقدر شهید شدند برادرامون»، «زن، حیا، عفت؛ این است شعار ملت»، «ما اهل انقلابیم، مدافع نظامیم»، «ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمیده»، «دانشجو بیدار است، از فتنه گر بیزار است»، «حرف ما یک کلام، بازی نخور والسلام»؛ «حاج قاسم، حاج قاسم، راهت ادامه دارد»، «شاهچراغ غرق خون، فتنه گر خفه خون»، «آشوب و خشم و نفرت، خیانت است به ملت»،«فتنه نداده است کسی را فریب، نصر من الله و فتح قریب»، و نحجاب فقط بهانه ست، امنیت نشانه است» سردادند.

در پایان یکی از دانشجویان به قرائت بیانیه ای در محکومیت حوادث تروریستی اخیر و گرامیداشت شهدای شاهچراغ شیراز پرداخت.

انتهای پیام
captcha