برگزاری مسابقه حفظ حدیث نبوی در تایلند
کد خبر: 4095924
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

برگزاری مسابقه حفظ حدیث نبوی در تایلند

مسابقه بزرگ حفظ حدیث نبوی به همت وزارت امور اسلامی، تبلیغ، دعوت و ارشاد عربستان برای مسلمانان تایلند برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از ajel.sa، این مسابقات از 17 تا 19 ژانویه 2023(27 تا 29 دی‌ماه سال جاری) در هتل «المیارث» بانکوک، پایتخت تایلند برگزار می‌شود و یک میلیون و 950 هزار بات(بات: واحد پول تایلند) جایزه برای نفرات برتر آن در نظر گرفته شده است.

این خبر طی کنفرانسی مطبوعاتی با حضور «شیخ آرون بون شوم»، رئیس کمیته برگزاری مسابقه و نماینده شخصی شیخ الاسلام تایلند، مدیران مراکز و مدارس اسلامی و خبرنگاران مسلمان اعلام و در ادامه تأکید شد: درخواست‌ها برای شرکت در مسابقه از 26 اکتبر تا 10 نوامبر 2022 به صورت آنلاین دریافت خواهد شد.

این مسابقه در چهار منطقه جنوبی، مرکزی، شرقی و شمالی تایلند برگزار می‌شود و فعالیت‌های آن به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و یوتیوب پخش خواهد شد.

همچنین تاریخ مرحله مقدماتی، 7 تا 10 ژانویه 2023(17 تا 20 دی) اعلام شده است و این مرحله نیز به صورت اینترنتی در مقر شیخ الاسلام بانکوک برگزار می‌شود.

حفظ 200 حدیث از احادیث نبوی، حفظ 140 حدیث، 80 حدیث و 42 حدیث از رشته‌های مختلف این رقابت است و کتاب «ریاض الصالحین» امام نووی و دیگر کتب معتبر منبع سؤالات آن اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha