گسست نسلی مشکل بزرگ جامعه امروز است
کد خبر: 4096479
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

گسست نسلی مشکل بزرگ جامعه امروز است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: متأسفانه بزرگترین مشکل که امروزه وجود دارد، گسست نسلی است که بین ما و نسل جدید ایجاد شده و متأسفانه ما نتوانستیم خود را تقویت کرده و سوالات ایجاد شده برای نسل نوجوان را پاسخ دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، امرالله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان پیش از ظهر امروز ۱۱ آبان‌ در نشست هم‌اندیشی با مدیران موسسات قرآن و عترت استان زنجان با بیان اینکه قطعا نجات بشریت با قرآن خواهد بود و هیچ شکی در آن نیست، اظهار کرد: محافل قرآنی دارای برکت و نورانیت است و وقتی در این برنامه‌ها و محافل حضور می‌یابیمُ برکت و نورانیت آن را در زندگی خود مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: به یک سمت بزرگی به عنوان تمدن اسلامی حرکت می‌کنیم و این وعده قطعی قرآن و خداوند متعال است که عاقبت کار با متقین و حزب‌الله خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه امروزه فرزندان ما تنها مانده‌اند و با بازی‌های رایانه‌ای، شبکه‌های ماهواره‌ای، فیلم و سریال‌های اینترنی و ... بزرگ شده‌ و با این روند رشد کرده‌اند و این ایجاد مشکل کرده که نمی‌توانیم به آن‌ها جواب گو باشیم، تصریح کرد: اسلام و قرآن برای فرزندان ما پاسخ مناسب دارند ولی متأسفانه ما نتوانستیم این معارف را مطرح کنیم.

حسنی ادامه داد: متأسفانه بزرگترین مشکل که امروزه وجود دارد، گسست نسلی است که بین ما و نسل جدید ایجاد شده و متأسفانه ما نتوانستیم خود را تقویت کرده و سوالات ایجاد شده برای نسل نوجوان را پاسخ دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت موسسات قرآنی و بیان اینکه فعالیت بعضی از شما را از نزدیک دیدم و همه تلاش می‌کنند فعالیت‌هایی در راستای ترویج قرآن انجام دهند و حتی در همین راستا منازل خود را تبدیل به خانه‌های قرآنی کرده‌اند، عنوان کرد: با همه کمبودها در تلاش هستیم تا از تمام توان خود در جهت حمایت از شما عزیزان قدم برداریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارتباط شما موسسات قرآنی باید مردمی باشد در همین راستا ما نیز در تلاش هستیم تا زیر ساخت‌های لازم را برای شما آماده کنیم تا در شرایط بهتری بتوانید به فعالیت ادامه دهید.

انتهای پیام
captcha