سلام با شکوه اردبیلی‌ها به فرمانده
کد خبر: 4096699
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

سلام با شکوه اردبیلی‌ها به فرمانده

اردبیلی‌ها بار دیگر با حضور باشکوه خود به فرمانده سلام خواهند داد، عهد خواهند بست و پای نظام و خون شهدا خواهند ماند.

راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش ایکنا از اردبیل، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار می‌شود و اردبیلی‌ها بار دیگر با حضور باشکوه خود به فرمانده سلام خواهند داد، عهد خواهند بست و پای نظام و خون شهدای راه حق خواهند ماند.

همزمان با سراسر کشور آیین گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم راس ساعت ۱۰ صبح از میدان شریعتی آغاز و راهپیمایان با طی مسیر خیابان امام(ره) وارد مصلی برای اقامه نماز جمعه می‌شوند.

این آیین در پارس‌آباد، بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی، انگوت، مشگین‌شهر، خلخال، گیوی، نمین، نیر، سرعین، جعفرآباد، عنبران، هشجین، تازه‌کند، مغانسر، کلور، ثمرین، لاهرود، هیر، قصابه، رضی، اسلام‌آباد، ایردموسی، مرادلو، فخرآباد، آبی‌بیگلو و کوراییم برگزار و سخنران ویژه این مراسم سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

آری؛ یوم الله ۱۳ آبان به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تبعید امام راحل در سال ۴۳، گرامیداشت یاد و خاطر دانش آموزانی که در سال ۵۷ به دست نیروهای ساواک به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال ۵۸ است و ملت غیور ایران هرگز این خون‌های ریخته را از یاد نخواهد برد.

انتهای پیام
captcha