اهدای ۴۵۰۰ جلد کتاب در مدارس محروم مهاباد
کد خبر: 4096742
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

اهدای ۴۵۰۰ جلد کتاب در مدارس محروم مهاباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مهاباد گفت: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی درقالب طرح «بخوانیم و ببخشیم» بیش از چهار هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در مدارس مناطق محروم این شهرستان اهدا شده است.

سیامند جوانبخت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهابادسیامند جوانبخت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی ۱۳ کتابخانه در روستاهای شهرستان مهاباد احداق شده است.

وی افزود: کتابخانه روستای لج مهاباد هم اکنون سه هزار ۸۰۰ جلد کتاب و ۴۷۰ عضو دارد و مردم این روستا در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه صاحب کتابخانه شدند.

جوانبخت بیان کرد: در حال حاضر سه کتابخانه مشارکتی و سه کتابخانه مستقل در شهرستان مهاباد فعالیت دارد که سعی می‌کنیم تعداد را بر حسب نیاز افزایش دهیم.

وی ادامه داد: شهر مهاباد دو بار به عنوان شهرخلاق کتاب شناخته شده و پنج روستای این شهرستان هم به عنوان روستاهای برتر دوستدار کتاب در سطح کشور معرفی شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مهاباد تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی درقالب طرح «بخوانیم و ببخشیم» بیش از چهار هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در مدارس مناطق محروم این شهرستان اهدا شده است.

انتهای پیام
captcha