شعار «مرگ بر آمریکا» در کرمانشاه طنین‌انداز شد
کد خبر: 4096858
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

شعار «مرگ بر آمریکا» در کرمانشاه طنین‌انداز شد

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم در کرمانشاه برگزار شد و در این مراسم شرکت‌کنندگان با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

راهپیمایی 13 آبان

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه امروز با شرکت در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با حمل پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌هایی با موضوع استکبارستیزی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در شهر کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد. در مسیر راهپیمایی غرفه‌های فرهنگی به همت نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی برپا شده بود.

مردم کرمانشاه امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان یکپارچه آمده بودند تا انزجار خود را از عوامل به‌وجود آورنده اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر اعلام کنند و بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی پیمان ببندند.

در این مراسم امروز مردم کرمانشاه با سردادن شعار‌هایی از نیرو‌های انتظامی، سپاه و بسیج برای تأمین نظم و امنیت در کشور تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام
captcha