مسئولان برای افزایش قدرت فرهنگی و آشنایی جوانان با دین تلاش کنند
کد خبر: 4096876
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مسئولان برای افزایش قدرت فرهنگی و آشنایی جوانان با دین تلاش کنند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرهنگ غنی اسلام و عشق مردم به این فرهنگ، گفت: در حوزه فرهنگی باید مانند حوزه نظامی قدرتمند شده و جوانان را باید فرهنگ دینی آشنا شویم.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز جمعه در پایان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان بیرجند، اظهار کرد: باید همه کمر همت ببندیم و فرهنگ اسلامی در جامعه گسترش دهیم تا دشمن نتواند با افکار صهیونیستی در  جوانان تاثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه  ۱۳ آبان دارای سه مناسبت است، افزود: ۱۳ آبان اول زمینه ساز وقوع انقلاب اسلامی است. ۱۳ آبان دوم تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی و ۱۳ آبان سوم زمینه تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در ۱۳ آبان اول که حضرت امام خمینی (ره) بعد از قانون کاپیتولاسیون با فریادهایی که زد و ملت را بیدار کرد که نظام شاهنشاهی به دستور آمریکا چه جنایاتی را انجام میدهد آنجا بود که خطاب به شاه فرمود اگر این مملکت در اشغال آمریکا است چرا عربده میکشید و دم از ترقی میزنید.

طیبی فر با بیان اینکه در موردی دیگر امام خمینی (ره) فرمود رئیس جمهور منفورترین شخص در نظر ما است و این مسئله منجر به قیام ۱۵ خرداد و بعد هم تبعید امام به ترکیه شد، اظهار کرد: مناسبت دوم روز۱۳ آبان به نام روز دانش آموز نامگذاری شد و در این روز ۵۶ دانش آموز که برای انقلاب اسلامی و کمک به دانشجویان وقت به پا خواسته و حرکت کردند توسط رژیم ستمشاهی و به دستور عمال آمریکا به شهادت رسیدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مناسبت سوم ۱۳ آبان روز فتح لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ است، افزود: طراحی تمام بحران‌های امنیتی در کشور و اغتشاشات توسط سفارت آمریکا برنامه ریزی میشد لذا جوانان به سمت لانه دستور دهنده اغتشاشات، ترورها، براندازی انقلاب اسلامی با درک موقعیت رفته و این لانه را تسخیر کردند.

وی تصریح کرد: زمانی که امام خمینی(ره) می‌خواستند انقلاب کنند سازمان امنیت از امام خمینی سوال کرد شما با چی و چه سربازهایی میخواهید انقلاب کنید که امام در جواب گفتند: سربازهای من در گهواره‌اند؛ که آن زمان مورد تمسخر و خنده سازمان امنیت قرار گرفت، اما همان سربازان در گهواره و پدران ریشه آمریکا را کندند، آمریکا را از کشور بیرون کرده و دست و پای آمریکا را در این کشور قلم کردند و جنگ ۸ ساله دفاع مقدس را مدیریت و دفاع کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همین سربازها بودند که مهره‌های دشمن در کشور را بیرون کرده و از بین بردند، بیان کرد: آنان توطئه‌های بسیاری از خیانتکاران حتی کسانی که در لباس مرجعیت بودند را قلع و قمع کردند؛ دهها فتنه در کشور اتفاق افتاد و همین پدران و پسران همه فتنه‌ها را از بین بردند.

کشتار فکری و عقیدتی جوان‌های کشور توسط دشمن 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آن‌ها در برابر صدها خیانت مانند تحریم و همه مهره چینی‌های داخلی را بهم زدند، اظهار کرد: امروز فرزندان و نوه‌های آنها برای دفاع از انقلاب اسلامی در میدان هستند حضور دانشجویان و دانش آموزان امروز در سنگرهای علم و دانش در حال شکافتن علوم هایی هستند که دشمن را به تحیر واداشته است.

طیبی فر گفت: دشمن توسط عمال فتنه گرش سناریوهایی را تعریف کرده سازمان سیای آمریکا نسل کشی فکری و تمام امپراطوری فکری و خبری نسل کشی فکری را در کشور دنبال می‌کند؛ امپراطوری‌های بزرگ رسانه‌ای، فضاهای مجازی و دست نشانده‌های بیگانگان و مستکبران دنیا امروز برای کشتار فکری و عقیدتی جوان‌های این کشور حرکت می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز موشک‌های آنها بی‌صدا است، افزود: موشک‌های اخلاقی، اعتیاد، انحراف فکری و عملی از فضای مجازی بیرون می اید و برای نابودی فرزندانی که باید پیرو ولایت باشند و باید پرچم جمهوری اسلامی را به دست امام زمان بدهد برنامه دارد.

وی اظهار کرد: دشمن روی نسل جدید سرمایه گذاری کرده و تعداد معدودی را هم با توجه غفلتی که دارند آنها را فریب داده است اما لیدرهایی را در کشورهای دیگر اموزش داده و برای ضربه زدن به نسل جوان و انقلاب اسلامی وارد کشور کردند.

طیبی فر با بیان اینکه دشمن تنها سخن از حمله نظامی می‌زند، اما قدرت و شهامت مقابله با ملت ایران را ندارد، افزود: ما از قوه قضائیه درخواست مقابله با لیدرهای اغتشاش و آسیب زنندگان به مال و جان مردم را داریم و این برخورد باید درس آموز باشد.

وی با اشاره به فرهنگ غنی اسلام و عشق مردم به این فرهنگ، یادآور شد: در حوزه فرهنگی باید مانند حوزه نظامی قدرتمند شده و جوانان را باید فرهنگ دینی آشنا شویم.

انتهای پیام
captcha