ترور مردم در حرم شاهچراغ(ع) نشانه زوال دشمنان است
کد خبر: 4096929
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

ترور مردم در حرم شاهچراغ(ع) نشانه زوال دشمنان است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: دشمنان به آخر خط رسیده‌اند و آنقدر ذلیل شده‌اند که وقتی دیگر نمی‌توانند در میدان نبرد مقابله کنند، به دور از چشم عناصر نظامی دست به اسلحه می‌برند و مردم غیرنظامی و بی دفاع را به شهادت می‌رسانند که این حرکات نشانه زوال و نابودی آن‌ها است.

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز، 12 آبان در سفر به شیراز از جمعی از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) عیادت کرد که در این میان از آرتین، جانباز خردسال این حادثه عیادت کرده و این کودک را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

وی در حاشیه این عیادت ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: دشمنان به آخر خط رسیده‌اند و آنقدر ذلیل شده‌اند که وقتی دیگر نمی‌توانند در میدان نبرد مقابله کنند، به دور از چشم عناصر نظامی دست به اسلحه می‌برند و مردم غیرنظامی و بی دفاع را به شهادت می‌رسانند که این حرکات نشانه زوال و نابودی آن‌ها است.

تنگسیری همچنین از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع این شهدای مظلوم در شیراز قدردانی کرد و آن را نشانه بارزی از ولایت‌مداری ملت شجاع ایران و حقانیت و مظلومیت این شهدا دانست و گفت: مظلومیت این شهدا پلیدی و خباثت جنایتکاران و دشمنان را آشکار کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در خصوص وضعیت آرتین نیز تأکید کرد: برای بهبودی وضعیت جسمی این کودک جانباز هرگونه خدمات درمانی و پزشکی مورد نیاز باشد را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha