ایجاد روحیه خودباوری در دانش آموزان از برکات برگزاری مسابقات قرآن است
کد خبر: 4097025
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

ایجاد روحیه خودباوری در دانش آموزان از برکات برگزاری مسابقات قرآن است

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ضمن تشکر از عوامل برگزاری بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن دانش آموزان استعدادهای درخشان، گفت: برگزاری این مسابقات تاثیرات بسیاری در شکوفایی استعداد دانش آموزان و ایجاد روحیه خودباوری و امید و نشاط و ایجاد معنویت در دل خانواده‌ها دارد.

نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سید رضا نظری، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در اختتامیه بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان که امروز، ۱۳ آبان در تالار فخرالدین الدین اسعد گرگانی برگزار شد، گفت: ۱۳ آبان روز حماسه سازی دانش آموزان ایران اسلامی است و روزی که دانش‌آموز در نظام مقدس اسلامی مباحثی رو مطرح کرد که نشان دادند که طرفدار انقلاب و اسلام هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ضمن گرامیداشت شهدای دانش آموز حمله تروریستی شاهچراغ گفت: شهدای ما راه حق طلبی را به ما نشان دادند و براین معترفیم که هرجا که دچار مشکل شدیم این شهدا بودند که را را برای ما باز کردند.

وی تصریح کرد: بیست وهفتمین کنگره قرآنی کشور دانش‌آموزان استعدادهای درخشان امسال با میزبانی استان گلستان برگزار شد، لذا گلستان خواستگاه و مهد و پرورش افرادی چون مختومقلی فراغی و مفاخرها و اقوام و مذاهب های مختلف بوده و باعث افتخار است که میزبان این رویداد قرآنی و دانش آموزان سراسر کشور هستیم.

نظری ضمن قدردانی از تمام عوامل و برگزاری این رویداد بزرگ گفت: تمام تلاش خود را کردیم تا آن طور که شایسته است پذیرایی عزیزان شرکت کننده باشیم، لذا نگاه ما بر این است برگزاری این کنگره در این شهر همراه با برکات خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: این مسابقات تاثیرات بسیاری در شکوفایی استعداد دانش آموزان و ایجاد روحیه خودباوری و امید و نشاط و ایجاد معنویت در دل خانواده‌ها دارد. حتماً اثرگذاری این مسابقات به صورت حضوری بیشتر است.

نظری افزود: برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور با استفاده از سه فضای گوناگون برای برقراری ارتباط با دانش‌آموزان، یک کار جسورانه و قابل تحسین از وزارت آموزش و پرورش بود.

همچنین در این اختتامیه از برگزیدگان رشته‌های مختلف اعم حفظ قرآن، قرائت و مفاهیم و پادکست و موشن گرافی در بخش پسران با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha