نیازمند تشکیل کارگروه‌های تخصصی مهارتی هستیم
کد خبر: 4099744
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان:

نیازمند تشکیل کارگروه‌های تخصصی مهارتی هستیم

حجت‌الاسلام سیدابراهیم ملکی بیان گفت: در راستای اصلاح و بازبینی استاندارد‌ها و تدوین دوره‌های جدید آموزشی و مهارتی نیازمند تشکیل کارگروه‌های تخصصی در ۹ گروه مهارتی هستیم.

سیدابراهیم ملکی، رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم ملکی، رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان، تحت اشراف جامعةالمصطفی العالمیه امروز سه‌شنبه طی سخنانی در حاشیه بازدید اعضای شورای مدیران معاونت آموزش المصطفی از این مؤسسه، گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه بیان در محور‌های سند مؤسسه، جایگاه مؤسسه، برگزاری جلسات با طبقات مختلف المصطفی و نهاد‌های همسو در عرصه آموزش‌های مهارتی و کاربردی ارائه کرد.

وی افزود: نظر به نیاز طلاب و گستره حوزه مهارتی نیاز است تا همه ارکان جامعةالمصطفی به‌ویژه معاونت آموزش حمایت جدی از این عرصه داشته باشند.

ملکی با اشاره به اهتمام مؤسسه بیان جهت آموزش‌های مهارتی ویژه طلاب و خانواده‌ها آنان، اظهار کرد: در راستای اصلاح و بازبینی استاندارد‌ها و تدوین دوره‌های جدید نیازمند تشکیل کارگروه‌های تخصصی در ۹ گروه مهارتی هستیم و هم اکنون دوره‌های آموزشی بر روی سامانه سجا و سمپا قرارگرفته است.

حجت‌الاسلام ولی الله هاشم‌پور عضو شورای مدیران معاونت آموزش المصطفی با تقدیر از تلاش‌ها برای ارتقای جایگاه مؤسسه بیان و راه‌اندازی گفتمان حوزه مهارتی در جامعةالمصطفی، اظهار کرد: به حول و قوه الهی تغییر و تحولاتی در حوزه مهارتی اتفاق افتاده و اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

انتهای پیام
captcha