رتبه‌های بانوانی خوزستانی در بخش نغمات دینی مسابقات قرآن
کد خبر: 4106277
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

رتبه‌های بانوانی خوزستانی در بخش نغمات دینی مسابقات قرآن

دو گروه مدیحه سرایی و همخوانی بانوان خوزستان در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم رتبه‌های چهارم و پنجم را کسب کردند. نماینده خوزستان در رشته دعاخوانی نیز موفق به کسب رتبه سوم شد.

مسابقات نغمات دینیبه گزارش ایکنا از خوزستان، عصر امروز یکشنبه 20 آذر، برگزیدگان چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان در رشته‌های دعاخوانی، همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی معرفی شدند. 

بر این اساس، در رشته دعاخوانی عفت ابولزاده از استان خوزستان رتبه سوم را به دست آورد. همچنین در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم گروه «نور الزهرا» شادگان و گروه «ریحانه النبی» آبادان از استان خوزستان رتبه‌های چهارم و پنجم را کسب کردند.

گفتنی است، این مسابقات در بخش بانوان از 18 تا 20 آذر به میزبانی قزوین برگزار شد. در مسابقات آقایان که از 21 تا 23 آذر در همین استان برگزار می‌شود، گروه‌های مدیحه سرایی و همخوانی آل یس، نور الزهرا، اثنی عشر و الانوار از خوزستان حضور دارند. در رشته دعاخوانی نیز احمد راهی مالکی و علی محمد دامچین نمایندگان استان خواهند بود.

یادآور می‌شود، در مرحله نهایی بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن، در رشته دعاخوانی بانوان ۱۷ نفر، رشته دعاخوانی آقایان ۲۲ نفر، رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن بانوان ۱۱ گروه، رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم آقایان ۱۸ گروه و رشته اذان که ویژه آقایان است نیز ۱۹ نفر به مرحله نهایی مسابقات سراسری راه یافته‌اند.

گفتنی است، مهدی دغاغله، قاری پیشکسوت استان خوزستان داوری بخش لحن این مسابقات را در بخش آقایان بر عهده دارد.

انتهای پیام
captcha