جزئیات آزمون شفاهی بخش معارفی مسابقات قرآن
کد خبر: 4108328
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

جزئیات آزمون شفاهی بخش معارفی مسابقات قرآن

جزئیات آزمون شفاهی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد که براساس آن این آزمون طی روزهای هفتم، هشتم و دهم دی‌ماه به صورت مجازی در جریان خواهد بود.

اعلام جزئیات آزمون شفاهی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن + جدول زمانی

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه زمان برگزاری آزمون شفاهی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

بر همین اساس این آزمون که شامل رشته‌های تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه و ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج‌البلاغه است طی روزهای هفتم، هشتم و دهم دی‌ماه به صورت برخط برگزار می‌شود.

داوری بخش بانوان این مرحله از مسابقات در بخش معارفی را «حسن احمدی‌زاده» بر عهده خواهد داشت و در بخش آقایان نیز «سیداحمد میریان» به عنوان داور معرفی شده است.

همچنین آزمون اعلام شده از طریق نرم‌افزار «الوکام» و با ارسال لینک آن برای هریک از شرکت کنندگان انجام خواهد شد. در این مرحله دو سوال شفاهی از شرکت کنندگان پرسیده می‌شود.

براساس آمار اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از مجموع 236 شرکت کننده در این مرحله از مسابقات، 74 نفر در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم، 47 نفر در رشته ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه و 115 نفر در رشته ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج‌البلاغه حضور خواهند داشت.

در نهایت نیز از بین این افراد در هر رشته 12 نفر در بخش بانوان و 12 نفر در بخش آقایان به فینال این مسابقات راه می‌یابد. مرحله فینال نیز به دو شیوه کتبی و شفاهی طی روزهای هشتم تا دوازدهم بهمن‌ماه به میزبانی استان قم و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

جدول زمانی آزمون شفاهی مرحله مقدماتی مسابقات معارفی در بخش بانوان

جدول زمانی آزمون شفاهی مرحله مقدماتی مسابقات معارفی در بخش آقایان

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha