آغوش باز نظام در برابر فریب‌خوردگان برگرفته از نگاه حاج‌قاسم است + فیلم
کد خبر: 4111230
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
سردار حسن‌زاده:

آغوش باز نظام در برابر فریب‌خوردگان برگرفته از نگاه حاج‌قاسم است + فیلم

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: در حوادث اخیر همانطور که رئیس‌جمهور اعلام کرد؛ آغوش ما برای افرادی که فریب فضای مجازی و این شرایط پیچیده پرتکرار از دروغ‌پردازی‌ها را خوردند، گشوده است و این موضوع برگرفته از نگاه حاج‌قاسم است.

به گزارش خبرنگار ایکنا، دومین جشنواره اجتماع بزرگ کارمند تراز «حاج قاسم» امروز یکشنبه ۱۱ دی در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در این مراسم بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی فرمول‌ها و اصول بسیار را به ما یاد که خود بر آن تأکید داشت. ولایت فقیه از موضوعات مورد تأکید شهید سلیمانی در وصیت‌نامه‌شان بود. حاج قاسم معتقد بود که ایران حرم است و اگر این حرم بماند، بقیه حرم‌ها هم می‌ماند. اگر این حرم نماند بقیه حرم‌ها چه حرم ابراهیمی و چه محمدی نیز نخواهد ماند. باید به این حرم حواسمان باشد، ستون این حرم ولایت‌فقیه است.

وی با بیان اینکه نسل‌های اخیر ما نیز همان راهی را می‌روند که شهدا رفتند و حاج قاسم سلیمانی ترسیم کرد، ادامه داد: نگاه حاج قاسم به همه افراد جامعه بود و توصیه می‌کردند که باید نگاه‌ها همه را در بر گیرد؛ ما خادم همه مردم هستیم نه بخشی از مردم. نگاه ما در مدیریت، برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی باید نگاه بلندی باشد که تمام جامعه را در بر گیرد.

سردار حسن‌زاده تأکید کرد: در حوادث اخیر همانطور که رئیس‌جمهور اعلام کرد؛ آغوش ما برای افرادی که فریب فضای مجازی و این شرایط پیچیده پرتکرار از دروغ‌پردازی‌ها را خوردند، گشوده است و این موضوع برگرفته از نگاه حاج‌قاسم است. البته حساب افرادی که معاند و دشمن نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند جداگانه است و با آن افراد سخت برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد که این افراد اهداف خود را در کشور دنبال کنند.

وی ادامه داد: ملت ما ملت حسین(ع) هستند و تاکنون امام حسینی(ع) عمل کرد‌ه‌اند و با دشمنان همراهی نکردند. جهاد کبیر به معنای همراهی نکردن با دشمن و نه گفتن به خواست دشمن است. مردم علیرغم اینکه مشکلات معیشتی دارند درست تشخیص دادند و عمل کردند و به خواست دشمن نه گفتند.

سردار حسن‌زاده اضافه کرد: خدمت خاضعانه و خالصانه به مردم، نماد کارمند تراز حاج قاسم سلیمانی است. یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی مواجهه با دشمنان و رفتار با دوستان است. تواضع، خشوع و خضوع او در مقابل مردم یکی از پایه‌های اساسی مکتب حاج قاسم است. امروز مردم ما تشنه خدمت بی‌منت هستند که در این راستا باید از شهید سلیمانی الگو بگیریم.

حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: مکتب حاج قاسم برگرفته از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام، منظومه فکری مقام معظم رهبری و فرهنگ علوی و عاشورایی است. دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا مردم را به نقطه ناامیدی برساند و هرکس که ملت را ناامید کند در مسیر دشمن قدم برمی‌دارد و هرکس که مردم را امیدوار کند در راه شهدا و انقلاب گام برمی‌دارد.

وی افزود: مکتب حاج‌قاسم یک مکتب فراگیر و نشئت گرفته از مکتب امام حسین(ع) است و کارمند تراز این مکتب حتماً باید پایبند بر اصول حاج قاسم سلیمانی باشد. اگر با این نگاه برنامه‌ریزی و به مردم خدمت کنیم قطعاً در آینده به مراتب شاهد یک ایران قوی‌تر از امروز و مردم پرافتخارتر و سربلندتر از امروز خواهیم بود.

سردار سلیمانی؛ فردی پیشرو و پیشتاز

به گزارش ایکنا، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی با گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی در این مراسم بیان کرد: شناخت خدا و انسان یکی از موضوعات و فرایض مهم است که در همه اعصار افراد زیادی بودند که به مراتب معرفتی آن دست پیدا کردند. مهم‌ترین صفت و مؤلفه یک انسان این است که از خود بگذرد و خود را نبیند. برای به خدا رسیدن مبارزه با نفس نیاز است تا شخص به تعالی برسد.

ما خادم همه مردم هستیم نه بخشی از مردم + فیلم

وی ادامه داد: سردار سلیمانی فردی پیشرو و پیشتاز بود و هیچکس خاطره و نوشته‌ای از او به یاد ندارد که نشانه‌های خداباوری و مردم‌باوری در آن وجود نداشته باشد. سخنرانی معروف ایشان مبنی بر ما ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت هستیم، گواه سخن امام حسین(ع) است که تا پای جان بر سر مواضع خود ایستادند. سردار سلیمانی با اخلاق و منش خود همواره تکلیفی را که انسان باید از آن به لحاظ حکومتی مراقبت کند متجلی کرده بود. شهید سلیمانی دریای بی‌کرانی از معرفت را منتشر می‌کند تا به بتواند نفوذ کلام داشته و حدیث وصل باشد.

اسلامی اضافه کرد: سردار سلیمانی با شناخت نقشه‌‌های دشمن با تلاش و ایثار توانست به سادگی آنها را خنثی کند. خنثی کردن نقشه دشمن با حداقل هزینه و در شرایط دشوار محاصره ‌و تحریم کامل، نشان‌دهنده کلمه حق و پیروزی حق است. هیچ پیروز میدانی در صحنه‌های نبرد مانند پیروزی‌هایی که در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به دست آوردیم، قابل مقایسه نیست. جبهه کفر در هر صحنه‌ای با استفاده از ابزار سیاسی و روانی، ناتوان‌سازها یعنی تحریم‌ها و نمایش قدرتی سنگین حضور پیدا می‌کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: بیش از یک‌ونیم دهه بود که آمریکایی‌ها بر روی طرح خاورمیانه بزرگ کار کرده بودند، اما این نقشه با تلاش‌های سردار سلیمانی و هدایت مقام معظم رهبری با تشکیل جبهه مقاومت خنثی شد. اگر امروز سرزمینی در دست داعش نیست به برکت خون شهدا و سردار قاسم سلیمانی است.

شهادت؛ آرمانِ آرمان بود

ما خادم همه مردم هستیم نه بخشی از مردم + فیلم

پدر شهید آرمان علی‌وردی از شهیدان امنیت در ادامه این نشست بیان کرد: آرمان ۲۱ سال داشت و به تعبیر مقام معظم رهبری آرمان عزیز شد. آرمان طلبه بود که می‌خواست سرباز امام زمان(عج) باشد. او خود را وقف خدا و مردم کرده بود. آرمان به آرمان خود که شهادت بود رسید و ما نیز باید به دنبال آرمان‌های خود برویم.

در ادامه این مراسم از تعدادی از خانواده معظم شهدا و کارمندان و مسئولان تراز «حاج قاسم» تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha