برترین‌های مسابقات مناظره دانشجویی در یزد تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4111339
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

برترین‌های مسابقات مناظره دانشجویی در یزد تجلیل می‌شوند

مراسم اختتامیه مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان یزد برگزار و برگزیدگان این مسابقات با حضور جمعی از مسئولان تجلیل می‌شوند.

مسابقات مناظره دانشجوییعلی صدری اصفهانی، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مناظره نهایی و مراسم اختتامیه مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در این استان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مسئولان استانی از ساعت 9:30 صبح روز سه‌شنبه، 13 دی ماه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علم و هنر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم تیم برگزیده مرحله استانی معرفی و با حضور جمعی از مسئولان استان تجلیل می‌شود. همچنین تیم‌های دوم و سوم برگزیده این مسابقات معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

صدری افزود: یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان یزد با حضور 128 دانشجو در قالب 32 تیم  از هشت دانشگاه در سطح استان برگزار شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد یادآور شد: این مسابقات با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» هر ساله به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار شده و تیم‌‌های برگزیده هر مرحله به مرحله بالاتر معرفی می‌‌شوند.

انتهای پیام
captcha