استقبال از نیکوکاری بانوان مسلمان ایرلندی در آستانه سال نو
کد خبر: 4111595
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

استقبال از نیکوکاری بانوان مسلمان ایرلندی در آستانه سال نو

اقدام یک گروه از زنان مسلمان ایرلندی در توزیع ده‌ها بسته‌ غذایی به نیازمندان در آستانه سال نوی میلادی با استقبال مردم این کشور روبه‌رو شد.

به گزارش ایکنا به نقل از ابوت اسلام، سازمان خواهران مسلمان آیر (The Muslim Sisters of Eire)، گروهی از زنان داوطلب مسلمان ایرلندی ساکن دوبلین است که در زمینه خدمات اجتماعی فعال است. هدف این سازمان حمایت از زنان، به ویژه زنان مسلمان و تشویق همزیستی و همکاری با یکدیگر در جهت صلاح جامعه است.

اعضای این سازمان پس از ارائه داوطلبانه بیش از 500 وعده غذای گرم به افراد کم‌بضاعت، سال 2022 را به بهترین شکل ممکن به پایان رساندند.

خواهران مسلمان آیر در صفحه توییتر خود نوشتند: «پایان سال بسیار شلوغ بود. آخرین غذای سال 2022 ما 500 وعده غذای گرم، نان، شیرینی، میوه، سبزیجات، شکلات، نوشیدنی، کیسه خواب، بسته‌های بهداشتی، 2 جعبه بزرگ کلاه، دستکش و جوراب به نیازمندان دادیم.

با کمک و حمایت شما امشب به 500 نفر خدمت کردیم. ما از همه کسانی که به طور مداوم با عشق و سخاوت کمک می‌کنند بسیار سپاسگزاریم. با تشکر فراوان از داوطلبان که وقت خود را برای خدمت به دیگران اختصاص دادند. سال نوی خوبی داشته باشید.»

در طول شش سال گذشته، این گروه آشپزخانه هفتگی تهیه و اهدای غذا را برای کمک به بی‌خانمان‌ها در دوبلین راه‌اندازی کرده است. تلاش داوطلبان آیر به دلیل داوطلب شدن در  هوای سرد برای کمک به خانواده‌های نیازمند، مورد تحسین مردم در رسانه‌های اجتماعی قرار گرفت.

یکی از کاربران فضای مجازی در توییتی نوشت: «خواهران سلام! آفرین بر سخاوت و خیرخواهی همیشگی شما. خداوند به همه شما برکت دهد.»

 توماس فولری، یکی دیگر از فعالان توییتری هم نوشت: «من اغلب شما را در شب‌های سرد در خیابان اوکانل می‌بینم، زمانی که مقامات ارشد شهر در خانه در حال استراحت هستند. از همه کارهایی که انجام می‌دهید بسیار سپاسگزاری می‌کنم، حتی اگر هرگز نیازی به کمک نداشته باشم.»

کاربر دیگری هم نوشت: «آفرین بر شما! همدلی و تعهد شما الهام‌بخش است.»

انتهای پیام
captcha