جلسه تدبر و انس با قرآن در بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4111801
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

جلسه تدبر و انس با قرآن در بوشهر برگزار شد + عکس

نهمین جلسه تدبر و انس با قرآن کریم به‌مناسبت روز جهانی مقاومت با حضور کارکنان ندسا و نداجا امروز، 13 دی‌ماه در مسجد النبی(ص) منطقه ۲ شهر بوشهر برگزار شد.

نهمین مجلس تدبر و انس با قرآن کریم در بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، نهمین جلسه تدبر و انس با قرآن، به‌مناسبت روز جهانی مقاومت و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور کارکنان ندسا و نداجا، امیر احسان نصیری، فرمانده پایگاه دریایی بوشهر امروز ۱۳ دی‌ماه، در مسجد النبی(ص) منطقه ۲ شهر بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مجتهدزاده، سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آمریکای لاتین و اروپا، در این مراسم به تبیین رابطه مبتنی بر عشق حاج قاسم سلیمانی با مردم درون‌مرز و برون‌مرز پرداخت اظهار کرد: یک انسان کمال یافته بر محور معنویت و خدامحوری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تشکیک، شبهه و شایعه‌سازی بخشی از ابزارهای جنگ فرهنگی دشمنان در تهاجم به قلوب مردم و سپس در میادین نظامی است، گفت: دشمن امروز ایمان و اندیشه مردم جامعه را مورد هدف قرار گرفته است و این یک استراتژی جنگ شناختی و ترکیبی است.
 
حجت‌الاسلام مجتهدزاده در ادامه تصریح کرد: جریان نفوذ با استفاده از ابزار رسانه اقدام به شبهه‌افکنی و دست به گمراهی مردم جامعه می‌زنند. لذا برای ایمن ماندن در مقابل این بلایای جنگ‌های هویتی و ترکیبی باید ولایتمدار ماند و سبک زندگی‌مان را براساس زهد، ساده‌زیستی در مسیر صراط مستقیم و شهادت‌طلبی به‌صورت پایدار برنامه‌ریزی کنیم.

وی مدیریت زمان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی براساس تعالیم قرآنی و احکام دینی را به‌عنوان بهترین راهبرد کارآمد جهت ارتقای سبک زندگی‌ دانست، گفت: رمز عزت ما در احیای مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

همچنین این مراسم با تلاوت عوض امانت، قاری قرآن نیروی دریایی ارتش و سیدمحمدعلی حسینی، قاری قرآن منطقه دوم نیروی دریایی سپاه همراه بود.

حجت‌الاسلام محسن مجتهدزاده، سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آمریکای لاتین و اروپا


امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
captcha