مجوز تدریس درس «انس با قرآن» از سوی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد
کد خبر: 4112107
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

مجوز تدریس درس «انس با قرآن» از سوی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد

مجوز تدریس درس انس با قرآن کریم، قبول‌شدگان در آزمون کتبی و شفاهی فراخوان اول دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد.

به گزارش ایکنا، آزمون کتبی اولین فراخوان جذب مدرسِ درسِ انس با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی، ماه گذشته به صورت مجازی برگزار شد.

بر اساس اعلام مرکز قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی و با پایان یافتن فرایند آزمون شفاهی (مصاحبه حضوری) اولین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز تدریس این درس برای قبول‌شدگان در آزمون کتبی و شفاهی فراخوان اول، صادر شد.

مجوز‌ تدریس درس انس با قرآن کریم قبول‌شدگان در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳، بعد از صدور و اسکن و بارگذاری در سامانه استعلام دانشگاه آزاد اسلامی، از طریق دبیرخانه سازمان مرکزی به نهاد رهبری استان‌ها ارسال شده است.

این مجوز‌ها مربوط به استان‌های اردبیل، اصفهان، ایلام، آذربایجان شرقی، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد است.

در صورت ارسال نتایج آزمون شفاهی سایر استان‌ها به نهاد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز تدریس درس انس با قرآن کریم قبول‌شدگان استان‌های اعلام نشده نیز صادر خواهد شد.

با اعلام این مجوزها برای اولین‌بار سامانه استعلام مجوز‌های تدریس درس انس با قرآن اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، در حال راه‌اندازی است و مجوز‌های فوق‌الذکر در سامانه استعلام بارگذاری شده‌اند.

قبول‌شدگان می‌توانند جهت مشاهده تصویر مجوز خود به لینک iau.nahad.ir/XJk مراجعه کنند.

براساس اعلام دانشگاه آزاد اسلامی سامانه استعلام به زودی بعد از تکمیل بارگذاری همه مجوز‌های قدیمی و جدید به‌طور رسمی با حضور مسئولان نهاد و دانشگاه رونمایی خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از اخبار اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، به کانال ایتا به نشانی eitaa.com/nahad_farhang بپیوندند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha