دستاوردهای انقلاب با زبان هنر برای مردم تبیین شود
کد خبر: 4113044
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

دستاوردهای انقلاب با زبان هنر برای مردم تبیین شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به زبان هنر در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ضروری دانست و گفت: دسیسه‌های دشمنان با حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی شکست می‌خورد.

دستاوردهای انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی به‌منظور بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکل‌گیری کمیته‌های استانی و شهرستانی فعال شده است.

وی با تأکید بر اهمیت بزرگداشت باشکوه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال‌ جاری با توجه به تحرکات دشمنان و ایجاد اغتشاشات اخیر، افزود: دسیسه‌ها، فتنه‌ها و جنگ ترکیبی دشمنان نظام با حضور پرشور و شعور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی به شکست خواهد انجامید.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌ جاری با محوریت امیدآفرینی و ایجاد شادی و نشاط در البرز برگزار می‌شود، گفت: پروژه ایجاد موج ناامیدی در جامعه اسلامی ایران و فریب نسل جوان از سوی دشمنان نظام، با شکست مواجه شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در ادامه با تأکید بر برگزاری برنامه‌های خلاقانه با گستره ملی و جذب مخاطبان حداکثری تصریح کرد: در پایان ایام‌الله دهه فجر، کمیته‌های برگزیده و ستادهای نمونه دهه فجر انقلاب اسلامی استان پس از ارزیابی معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی تبیین آرمان‌ والای انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به زبان هنر در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ضروری دانست و بیان کرد: باید از ابزارهای نوین رسانه‌ای و فعالیت‌های جذاب هنری برای جذب مشارکت نسل جوان در بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در پایان با بیان اینکه برگزاری باشکوه و مردمی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، تودهنی بزرگی بر یاوه‌گویی‌های سران استکبار جهانی خواهد بود، گفت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌ویژه جوانان و نوجوانان در جشن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یک‌ بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha