برنامه روز چهارم رقابت‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4115028
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

برنامه روز چهارم رقابت‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن

رقابت‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن امروز دوشنبه، 26 دی، وارد روز چهار می‌شود و شاهد رقابت قاریان و حافظان دیگری در رشته‌های حفظ کل و بیست جزء قرآن و قرائت تحقیق و ترتیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به خوزستان، روز چهارم رقابت‌ها از ساعت 14:45 با قرائت قاری افتخاری آغاز می‌شود و سپس حافظان کل قرآن رقابت خود را ادامه می‌دهند. در این بخش نخست محمدرضا زاهدی از تهران به سوالات مطروحه از سوی هیئت داوران پاسخ می‌دهد و سپس نوبت به اجرای موسی معتمدی از اصفهان، احمد معتمدی از قم، امیرحسین عطارزاده از یزد، محمد لائینی از خراسان رضوی و عبدالله میاحی از خوزستان خواهد رسید.

از ساعت 16:54 رقابت‌های بخش قرائت تحقیق آغاز می‌شود و مصطفی قاسمی از مازندران آغازکننده این بخش خواهد بود. در ادامه نیز به ترتیب یونس شاه‌مرادی از تهران، سیدصادق مسلمی از مازندران، وحید کرمی از لرستان، محمدمهدی کهکشان از اصفهان و امید حسینی‌نژاد از خراسان رضوی به قرائت قرعه‌های خود می‌پردازند.

از ساعت 19:12 شاهد رقابت‌های ترتیل خواهیم بود. در این بخش محمدمهدی اتکالیان از بوشهر، محمد محمدی از آذربایجان غربی، محمد پورسینا از اصفهان و محمدمهدی بیگی از تهران به اجرای برنامه می‌پردازند.

بخش پایانی رقابت‌های روز چهارم نیز به حافظان بیست جزء قرآن اختصاص دارد. جایی که شاهد رقابت حسین دهقان از گلستان، علی سبزه از خراسان رضوی و مرتضی سعیدی از مرکزی خواهیم بود.

یادآور می‌شود، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن تا 28 دی در اهواز ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن صفحه مسابقات سایت ایکنا و دیگر شبکه‌های اجتماعی این رسانه در فضای مجازی در جریان آخرین جزئیات این دوره از مسابقات قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha