رژه خودرویی ویژه ۱۲ بهمن در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4116881
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

رژه خودرویی ویژه ۱۲ بهمن در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در روز ۱۲ بهمن‌ماه و به یُمن ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن، از فرودگاه شهرکرد تا مصلی امام(ره) رژه خودرویی نمادین با مشارکت عمومی و با مدیریت کمیته انتظامات و امنیت و نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.

موسی انصاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، دومین «نشست ستاد دهه فجر چهارمحال‌وبختیاری» با موضوع برنامه‌ریزی برای ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی امروز چهارم بهمن‌ماه با حضور اعضای ستاد دهه فجر چهارمحال‌وبختیاری در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این جلسه با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه فجر امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود و بهترین فرصت برای تبیین است، اظهار کرد: دشمنان با تمام عده و عُده خود در تمامی ساحت‌ها از فضای مجازی گرفته تا حوزه اقتصادی، امنیتی، روانی، فرهنگی، تحریم‌ها و محدودیت‌ها و ... کمر همت برای دشمنی با کشور ما بسته‌اند؛ امسال فرصت خوبی برای کارگزاران نظام است که نقاط قوت انقلاب را تبیین و دشمنی دشمنان را خنثی کنند و امید و نشاط و شادابی برای مردم ایجاد شود.

وی با ذکر اینکه ۲۵ کمیته ذیل ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در استان تشکیل شده است، ادامه داد: یک تیم بازرسی از سوی استانداری تشکیل شده است که تمامی برنامه‌های ایام‌الله را در مرکز استان و شهرستان‌ها رصد و بازرسی و ارزیابی می‌کند که نتایج این بررسی‌ها بعد از دهه فجر به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر استان تأکید کرد: در روز ۱۲ بهمن‌ماه و به یُمن ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن، رژه خودرویی نمادین از ساعت ۹ صبح از فرودگاه شهرکرد تا مصلی امام(ره) و با مشارکت عمومی و مدیریت کمیته انتظامات و امنیت و نیروی انتظامی استان برگزار خواهد شد؛ همچنین یک برنامه محوری در این روز که با میلاد باسعادت حضرت امام جواد(ع) نیز مصادف شده است، در مصلی شهرکرد و با حضور سخنران ویژه برگزار می‌شود.

انصاری با تأکید بر اینکه برای برپایی پرشکوه برنامه‌های روز ۱۲ بهمن‌ماه همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها ضرورت دارد، گفت: از دستگاه‌هایی چون سپاه استان، آموزش و پرورش، فرمانداری، جهاد کشاورزی، امور عشایری، ورزش و جوانان، اداره تاکسیرانی، اداره کار، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر و سایر نهادها انتظار می‌رود که مشارکت فعالی در برپایی رژه خودرویی در روز ۱۲ بهمن داشته باشند.

وی در پایان گفت: ضرورت دارد که کمیته‌های ۲۵ گانه بزرگداشت دهه فجر در استان نسبت به پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های خود اهتمام داشته باشند، در همین راستا سه دستگاه ویژه اطلاع‌رسانی در رأس کمیته‌های اطلاع‌رسانی و خبرگزاری‌ها، کمیته فضای مجازی و کمیته ارتباطات قرار گرفته‌اند. می‌طلبد که کمیته‌ها با یکدیگر تعامل و ارتباط مؤثرتر داشته باشند.

در این جلسه هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و بر مواردی همچون ضرورت ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در تمامی شهرستان‌ها، مشخص شدن رؤسا و اعضای کمیته‌های شهرستانی طی امروز و فردا، ضرورت اطلاع‌رسانی گسترده برنامه‌ها در فضای مجازی و صدا و سیما، تبیین دستاوردهای انقلاب با نگاه تطبیقی با قبل انقلاب، تقویت جهاد خدمت‌رسانی، تبیین با رویکرد اصلاح نظام فکری مردم و مسئولان، تقویت پوشش رسانه‌ای برنامه‌ها، مشارکت دستگاه‌ها و همکاری با شهرداری در فضاسازی شهرها، ارائه گزارش‌های دقیق از برنامه‌های دستگاه‌ها، راه‌اندازی هشتگ‌های «ایران ما» و «بام ایران ۴۴» در استان تأکید شد.

انتهای پیام
captcha