برگزاری گردهمایی مداحان و شعرای جوان و پیشکسوت در مشهد
کد خبر: 4120838
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

برگزاری گردهمایی مداحان و شعرای جوان و پیشکسوت در مشهد

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور از برگزاری همایش سالیانه و سراسری 150 نفره مداحان و شعرای جوان و پیشکسوت در مشهد خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مداحان، یوسف ارجونی، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور از برگزاری همایش سالیانه و سراسری 150 نفره مداحان و شعرای جوان و پیشکسوت به مدت سه روز در مشهد خبر داد و اظهار کرد: این همایش از 19 تا 21 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که در آن طی سخنرانی‌ها و کارگروه‌های متعدد علاوه بر پرداختن به مسائلی از قبیل جهاد تبیین، به کارکردهای اثربخش هیئت و ارتقاء بصیرت افزایی سیاسی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

رئیس بسیج مداحان افزود: این همایش با محوریت توانمندسازی تخصصی برای مداحان ملی جوان و پیشکوست و انتقال تجربیات در عرصه ستایشگری با همکاری و مشارکت سازمان بسیج مداحان کشور و هیئت رزمندگان اسلام انجام می‌پذیرد.

ارجونی ادامه داد: در این همایش حجج اسلام رفیعی و طائب سخنرانی خواهند کرد. همچنین، جمعی از مداحان کشور به همراه شعرای آئینی همچون حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، حمید رمی، احمد بابایی و حمیدرضا برقعی و از هر استان یک مداح شاخص در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی در پایان بیان کرد: مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) و شعرخوانی شعرای آیینی در حرم مطهر امام رضا(ع) و دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی از جمله برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام
captcha