بقاع شاخص انزلی میزبان نمایشگاه «شمیم خدمت» می‌شوند
کد خبر: 4120941
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

بقاع شاخص انزلی میزبان نمایشگاه «شمیم خدمت» می‌شوند

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر انزلی گفت: نمایشگاه «شمیم خدمت» که به مناسبت دهه فجر فعالیت خود را آغاز کرده به صورت گردشی در بقاع شاخص شهرستان برپا می‌شود.

نمایشگاه محصولات فرهنگی شمیم خدمت

مهدی بازدار، کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر انزلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و خانگی «شمیم خدمت» در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اداره اوقاف شهرستان بندر انزلی اقدام به برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی و خانگی «شمیم خدمت» در محل آستان مقدس امامزاده صالح غازیان کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه توسط بانوان سرپرست خانوار شهرستان صورت گرفته است، افزود: در این نمایشگاه و با هدف حمایت از مشاغل خرد و خانگی زنان سرپرست خانوار محصولات خانگی که توسط بانوان تهیه شده، در معرض بازدید و فروش قرار دارد.

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزادگان از پتانسیل‌های خوب در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برخوردار هستند، گفت: قرار بر این است که این نمایشگاه به صورت دائمی و گردشی در جوار بقاع چند امامزاده شاخص شهرستان برپا شود.

بازدار تصریح کرد: بقعه آقا سید محمد نجفی، امامزاده بی بی حوریه، امامزاده ابراهیم سنگاچین همچنین خرم کیانا لیجارکی از جمله امامزادگان و بقاع متبرکه شاخصی هستند که برای‌ برگزاری نمایشگاه شمیم خدمت در نظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام
captcha