درخشش ایکنای کردستان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر
کد خبر: 4121576
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

درخشش ایکنای کردستان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

مسئول بسیج رسانه‌ای استان کردستان از ارسال ۴۰۸ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان خبر داد و گفت: ایکنای کردستان رتبه سوم بخش مصاحبه با اثر «رنج‌های بزرگ و آرزوهای کوچک حافظ قرآن مبتلا به ام‌ اس» را کسب کرد.

حجت رشیدی، مسئول بسیج رسانه‌ای استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت رشیدی، مسئول بسیج رسانه‌ای استان کردستان امروز، ۲۳ بهمن در مراسم اختتامیه جشنواره گفت: هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۰ محور و ۱۱ قالب برگزار شد.

وی افزود: علاقه‌مندان در 11 قالب گزارش خبری، گزارش تحلیلی و تحقیقی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه‌ای استان کردستان با اشاره به اینکه از خرداد امسال فراخوان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اعلام شد، بیان کرد: امروز اختتامیه جشنواره با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، اظهار کرد: دشمنان در ماه‌های اخیر با قراردادن آماج خود بر روی رسانه‌های استان اقدام به تهدید کرد و این امر موجب کاهش تعداد آثار ارسالی به جشنواره شد.

رشیدی افزود: ظرفیت رسانه‌ای استان محدود اما اثرگذار و بسیار مفید است و در صورتی که اصحاب رسانه‌ موفق عمل کنند در این عرصه نیز موفق خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید به سوی تولید محتوا حرکت کنند، تأکید کرد: یک رسانه تراز انقلاب اسلامی باید حقایق را با شجاعت بیان کند و شجاعانه مطالبه‌گر باشد.

مسئول بسیج رسانه‌ای استان کردستان با اشاره به اینکه در زمانه‌ای هستیم که بیان حقیقت شهامت می‌خواهد، اظهار کرد: یک رسانه در عرصه‌های مختلف نباید محافظه‌کارانه فعالیت کند بلکه باید با حریت مطالب را بیان کند.

وی در پایان یادآور شد: امروز در این مراسم رسانه‌های برگزیده هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش‌های مختلف تجلیل خواهند شد.

گفتنی است؛ در هشتمین دوره رسانه‌ای ابوذر ایکنای کردستان رتبه سوم بخش مصاحبه با اثر «رنج‌های بزرگ و آرزوهای کوچک حافظ قرآن مبتلا به ام‌ اس» را کسب کرد.

انتهای پیام
captcha