دارالقرآن دانشگاه فرهنگیان بوشهر افتتاح شد
کد خبر: 4121598
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

دارالقرآن دانشگاه فرهنگیان بوشهر افتتاح شد

طی آیینی دارالقرآن پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان بوشهر با حضور معاون مدیر‌کل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور افتتاح شد.

افتتاح دارالقرآن والعترة‌ بصیر پردیس علامه طباطبایی بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیین افتتاح دارالقرآن پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان بوشهر، طی آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی عصر بیست‌و‌یکم بهمن‌ماه، در محله ایثار منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

محمد معماری، معاون مدیر‌کل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور، با اشاره به اینکه دفاتر دارالقرآن در پردیس دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور تبدیل به یک شبکه آموزشی منسجم در راستای فعالیت‌های قرآنی معلمان و دانشجویان می‌شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و مفاهیم بلند این کتاب آسمانی را به روش‌های گوناگون در دانشگاه دنبال می‌کنیم و به مقوله آموزش و حفظ قرآن کریم توجه ویژه داریم.

معاون مدیر‌کل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: دانشگاه فرهنگیان کشور در عرصه فعالیت‌های قرآنی برنامه‌های ویژه‌ای دارد که به‌تدریج تحولات این رویکرد در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی این مجموعه عظیم علمی تجلی خواهد یافت.

معماری گفت: تعمیق معارف و ترویج فرهنگ قرآنی با توسعه فعالیت‌های تخصصی و اجتماعی این علوم در میادین دارالقرآن‌های دانشجویی و دانشگاهی و ارائه روش‌های خلاقانه بهتر تحقق می‌یابد و این نکته یک ضرورت مهم ایدئولوژی و آموزشی است.


زینب محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha