آغاز دوره معرفت و مهارت‌افزایی تشکل‌های دینی در شیراز
کد خبر: 4122127
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

آغاز دوره معرفت و مهارت‌افزایی تشکل‌های دینی در شیراز

نخستین دوره معرفت‌ و مهارت‌افزایی هیئات و تشکل‌های دینی، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد در آوردگاه تمدنی با حضور نمایندگان 5 استان کشورمان در شیراز آغاز به کار کرد.

نخستین دوره معرفت‌ و مهارت‌افزایی هیئات و تشکل‌های دینی، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، نخستین دوره معرفت‌ و مهارت‌افزایی هیئات و تشکل‌های دینی، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد در آوردگاه تمدنی از امروز، 25 بهمن‌ماه به مدت 4 روز در شیراز آغاز به کار کرد.

مسعود رفیعی، معاون اجرایی سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این رابطه گفت: این دوره با حضور یک هزار و 200 تشکل شاخص مذهبی و مجموعه مردم‌نهاد در شیراز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دوره مذکور به صورت مجازی نیز در طول سال برگزار می‌شود، افزود: در این دوره که در شیراز در حال برگزاری است، نمایندگانی از استان‌های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان و فارس شرکت دارند.

رفیعی از نام‌نویسی بیش از 500 تشکل در این دوره خبر داد و گفت: این دوره در دو مرحله برای مسئولان رسانه‌ هیئت‎ها، مدیران هیئت، مدیر بخش بانوان هیئت و مدیر بخش نوجوان هیئت در حال برگزاری است. دوره نخست آن تا شهریورماه سال 1402 ادامه دارد و دوره دوم آن نیز در بازه زمانی مهر تا اسفندماه سال آینده اجرا خواهد شد.

معاون اجرایی سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: این دوره با همکاری سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی در ادامه توانمندسازی مسئولان تشکل‌های دینی، ایجاد انگیزه برای روزآمد سازی جریان مدیریت، هیئات و تشکل‌های دینی، تقویت قله فعالیت‌های تشکل‌های مذهبی، گردآوری نیازهای تخصصی و خورده مسائل هیئات، مهارت‌افزایی فعالان رسانه‌ای و... را از جمله اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha