اجرای 400 ویژه‌برنامه از سوی سازمان بهزیستی کشور در سال جاری
کد خبر: 4123622
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

اجرای 400 ویژه‌برنامه از سوی سازمان بهزیستی کشور در سال جاری

مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۴۰۰ برنامه از ابتدای امسال تاکنون در مجموعه بهزیستی کشور طراحی و اجرا شد.

معارفه سرپرست بهزیستی مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی، سید محمدجواد حسینی، مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور، امروز، 2 اسفند، در آیین معارفه سرپرست جدید اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی در اراک، گفت: هم‌اکنون سازمان کار ویژه‌ای برای تحول در فرایند و ارایه خدمات بهتر به جامعه هدف، آغاز کرده است.

وی بیان کرد: بهزیستی با دامنه فعالیت گسترده ارایه خدمات، تنها مجموعه‌ای است که وظیفه نگهداری افراد را برعهده دارد. این سازمان در چهار محور مردم‌سازی، هوشمندسازی، شفافیت و کارآمدی تلاش ویژه دارد خدمات مطلوب به جامعه هدف خود ارائه کند.

حسینی اظهار کرد: این مجموعه از افراد دارای معلولیت تا افراد آسیب دیده اجتماعی، فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست را زیر پوشش خدمات دارد. آنچه در یک سال اخیر برای کمک به بخشی از جامعه هدف در بهزیستی رقم خورده شد، قانون حمایت از معلولان است. گفتمان خدمت رسانی، دسترسی آسان و مناسب‌سازی برای این قشر مورد توجه این مجموعه حمایتی است.

مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۴۰۰ برنامه از ابتدای امسال تاکنون در مجموعه بهزیستی کشور طراحی و اجرا شده است.

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، نیز در این آیین گفت: کار و ارائه خدمات به جامعه هدف در بهزیستی به سبب دامنه گسترده فعالیت‌های اجتماعی، سخت است و کارکنان این مجموعه باید افرادی دلسوز باشند.

وی به وظایف بهزیستی اشاره کرد و افزود: بهزیستی در تمام آسیب‌های اجتماعی به ارائه خدمات می‌پردازد و وظایف مهمی برعهده دارد.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن، بیان کرد: مردم در این حرکت انقلابی همانند سایر فعالیت‌ها از مسئولان جلوتر بودند. بر اساس نظریه تاریخ نویسان، انقلاب اسلامی ایران منحصر به فردترین انقلاب در طول تاریخ است و به پشتیبانی مردمی به حیات خود با اقتدار ادامه می‌دهد. امروز جمهوری اسلامی به نقطه امید همه مظلومان و ستمدیدگان تبدیل شده است.

محمود حسین‌آبادی، سرپرست جدید اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی، هم گفت: آموزش و آگاه سازی ۲ حلقه مفقوده‌ای هستند که با کمک نیروهای جهادی و مردم می‌توان آنها را مورد توجه قرار داد. باید از ظرفیت جامعه و خانواده برای کمک به مقوله‌هایی که مغفول مانده، استفاده کرد.

یادآور می‌شود، در پایان این آیین، از زحمات محمد زیدوند تقدیر و محمود حسین‌آبادی به عنوان سرپرست جدید بهزیستی استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام
captcha