ساماندهی بیش از ۶۰ قاری در شهرستان فومن
کد خبر: 4124181
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶

ساماندهی بیش از ۶۰ قاری در شهرستان فومن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با بیان اینکه بیش از ۶۰ قاری در شهرستان شناسایی و ساماندهی شدند، گفت: دومین محفل قرآنی شعبانیه با تلاوت وحید خزایی، ابراهیم فلاح تبسم چهره و سیدابراهیم خامسی از قاریان برتر ملی و استانی در مسجد پیامبر اعظم(ص) فومن برگزار شد.

یوسف نیک‌انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن

به گزارش ایکنا از گیلان، یوسف نیک‌انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن شامگاه، پنجم اسفندماه در حاشیه محفل قرآنی شعبانیه که در مسجد پیامبر اعظم(ص) فومن برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه اداره‌کل ارشاد استان در خصوص برگزاری محافل انس با قرآن در اعیاد شعبانیه، برگزاری محافل قرآنی در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: دومین محفل قرآنی شعبانیه با تلاوت وحید خزایی، ابراهیم فلاح تبسم چهره و سیدابراهیم خامسی از قاریان برتر ملی و استانی و با حضور مردم و مدیران استانی و شهرستانی در مسجد پیامبر اعظم(ص) فومن برگزار شد.

نیک‌انجام در خصوص فعالیت‌های قرآنی شهرستان فومن در طول سال، گفت: برگزاری جلسه «30 روز با قرآن» در شهرستان‌‌ قدمت 27 ساله دارد و همچنین برگزاری محافل قرآنی باشکوه در سطح شهرستان در اعیاد و مناسبت‌های مختلف، آموزش‌های تخصصی قرآن در مؤسسه قرآنی شهرستان از جمله فعالیت‌های قرآنی شاخص در فومن است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اينکه بیش از 60 قاری در شهرستان‌ شناسایی و ساماندهی شدند، گفت: در طول سال با حضور قاریان شهرستان‌ محافل انس با قرآن متعدد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha