برپایی محافل انس با قرآن از نیازهای جامعه اسلامی است
کد خبر: 4124709
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

برپایی محافل انس با قرآن از نیازهای جامعه اسلامی است

امام جمعه آستانه اشرفیه با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن از نیازهای هر جامعه اسلامی متأثر از آموزه‌های قرآنی است و ضرورت دارد، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن زمینه‌ای‌ برای آشنایی جوانان و قرآن‌آموزان با اساتید برجسته کشوری است.

حجت الاسلام طیبی امام جمعه آستانه اشرفیه

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام احمد طیبی، امام جمعه آستانه اشرفیه در جریان محفل قرآنی شعبانیه که شامگاه، هفتم اسفندماه در آستان مقدس سیدجلال‌الدین اشرف برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن زمینه‌ای‌ برای آشنایی بیشتر جوانان و قرآن‌آموزان با اساتید برجسته کشوری است.

وی با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن از نیازهای هر جامعه اسلامی متأثر از آموزه‌های قرآنی است و برگزاری مستمر آن ضرورت دارد، گفت: از اداره‌کل ارشاد استان به‌دلیل برگزاری چنین محافلی که همزمان با اعیاد شعبانیه شور قرآنی در شهرهای استان ایجاد کرده، قدردانی می‌کنیم.

حمیدرضا احمدی وفا، قاری ممتاز بین‌المللی هم در ادامه بیان کرد: در ایام مبارک ماه شعبان و همزمان با اعیاد شعبانیه محافل انس با قرآن بسیار خوبی در استان گیلان در حال برگزاری است که امشب توفیق داشتم در آستانه اشرفیه و در جوار این امامزاده شاخص واجب التعظیم تلاوت کنم.

وی افزود: از طرف جامعه قرآنی کشور برای برنامه‌ریزی و برگزاری چنین برنامه‌ای از متولیان آن تشکر می‌کنم، خدمت به ساحت مقدس قرآن توفیق بزرگی است.

گفتنی است، چهارمین محفل قرآنی شعبانیه در راستای برگزاری محافل 10گانه قرآن با تلاوت قاریان ممتاز حمیدرضا احمدی وفا، ابوالفضل زیبایی و حسن فامیل، شامگاه، هفتم اسفندماه در آستان مقدس سیدجلال الدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه برگزار شد.

محافل انس با قرآن از نیازهای هر جامعه اسلامی است

انتهای پیام
captcha