۳۰ گروه جهادی در گلستان تجلیل شدند
کد خبر: 4125183
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳

۳۰ گروه جهادی در گلستان تجلیل شدند

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان با بیان‌اینکه ۳۰ گروه جهادی در استان موفق به دریافت جایزه ملی شدند، گفت:خدمات این گروه‌ها مختص یک حوزه خاص نیست و این گروه‌ها در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی می‌کنند.

احمدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، ساسان احمدی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری که امروز، ۹ اسفندماه در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در روز احسان و نیکوکاری بنا دارد از گروهای جهادی تجلیل کند که این گروه‌ها در ده محور از قبیل گروه‌های مساجد و هیئات مذهبی، عدالت آموزشی، سلامت، بانوان، خیریه، نوآفرین، فعالان اجتماعی،جهادتبیین و رسانه و سایر گروه‌ شناسایی شدند.

مديرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان با بیان اینکه ۳۰ گروه جهادی در استان موفق به دریافت جایزه ملی شدند، افزود: خدمات این گروه‌ها را مختص یک حوزه خاص نیست و این گروه‌ها در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی می‌کنند.

مديرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان همچنین به اقدامات این ستاد در یک سال اخیر اشاره کرد وگفت: رزمایش توزیع پنج هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، توزیع گوشت مرغ به میزان ۱۴۱ تن، مشق احسان با توزیع هفت هزار بسته لوازم التحریر، تهیه ۱۵۵ دستگاه بخاری گازی و سیستم گرمایشی برای نیازمندان از جمله اقدامات انجام شده در خدمت‌رسانی به محرومین است.

احمدی با بیان‌اینکه در بخش عدالت آموزشی بالغ بر ۶۰۰ بسته رایگان با موضوعات کلاس‌های کنکور نیز به دانش‌آموزان خدمت‌رسانی شده است،گفت: هدف ما خدمت‌رسانی به محرومین بوده و این خدمت‌رسانی با همت گروه‌های جهادی توانسته رشد قابل قبولی در استان داشته است.

وی به دیگر اقدامات ستاد اجرایی امام(ره) در حوزه اشتغالزایی با اهدای تسهیلات ارزان قیمت اشاره کرد وگفت: طرح لبخند مادری، بهداشت و سلامت بانوان، لبخند احسان در بخش دندانپزشکی از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه بانوان است.

انتهای پیام
captcha