برگزاری دومین دوره مهارت و معرفت‌افزایی «ماه»
کد خبر: 4125329
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

برگزاری دومین دوره مهارت و معرفت‌افزایی «ماه»

دومین دوره توانمندسازی «ماه» ویژه‌ فعالان هیئت و تشکل‌های دینی، مردمی از روز پنجشنبه، 11 اسفند به مدت چهار روز در شهر کرمان آغاز به کار خواهد کرد.

دوره ماهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دومین دوره توانمندسازی «ماه» از روز پنجشنبه، 11 اسفند به مدت چهار روز در شهر کرمان آغاز به کار خواهد کرد. این دوره با حضور نمایندگان بیش از 150 تشکل و مجموعه‌ی شاخصِ استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و هرمزگان در شهر کرمان برگزار می‌شود.

همچنین، در دو روز نخست دوره‌ ماه، به توانمندسازی مدیران مجموعه‌ها و مسئولان حوزه بانوان در تشکل‌ها و مجموعه‌ها پرداخته خواهد شد و در دو روز پایانی خود مسئولان دو حوزه رسانه و تربیت نوجوانان را مخاطب خود قرار خواهد داد.

با تدابیر صورت گرفته از سوی برگزارکنندگان دوره مقرر شده است که بعد از اتمام دوره حضوری ادامه این دوره بعد از چند روز به‌صورت مجازی ادامه یافته و همزمان با برگزاری دوره‌های مجازی با اعزام کارشناس راهبر از آموزش‌های مجازی و پروژه‌های آموزشی پشتیبانی به عمل خواهد آمد.

ماه، دوره‌ای برای هیئت‌ها، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم‌نهادی است که ظرفیت اصلی تشکل‌های دینی فرهنگی را می‌دانند و در جامعه پیرامون خویش کنشگری اجتماعی و فرهنگی دارند. فصل اول این دوره بهمن‌ماه سال جاری، در پهنه‌ اول ویژه‌ تشکل و مجموعه‌های شاخصِ استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و بوشهر در شهر شیراز برگزار شد.

دوره‌ ماه به همت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در راستای توانمندسازی فعالان مجموعه‌های مردم‌نهاد دینی، تشکل‌ها و هیئت‌ها ضمن برنامه‌ریزی انجام‌گرفته با حضور اساتید برجسته کشوری با تقسیم بندی کشور به 10 پهنه، ویژه تمامی فعالان جامعه هیئت و مجموعه‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این فصل از دوره از حضور اساتیدی چون سنگری و عرب، حجج‌الاسلام باباخانی، متقی‌فر و ابوالقاسمی و خانم سعیدی‌نژاد و دیگر اساتید مطرح استفاده خواهند کرد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به وبگاه اینترنتی www.roshdheyat.ir مراجعه کرده و یا عدد 8 را به سامانه 10004615 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha