برنامه‌های تلاوت قرآن مستمر و مردمی شود
کد خبر: 4125473
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
امام جمعه املش تأکید کرد:

برنامه‌های تلاوت قرآن مستمر و مردمی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رنجبر گفت: محفل قرآنی شعبانیه که با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی در املش برگزار شد، با استقبال خیلی خوبی از سوی جوانان و نوجوانان مواجه بود، باید اینگونه برنامه‌ها و تلاوت‌های قرآن مستمر و مردمی باشد تا از وقوع آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

حجت الاسلام رنجبر امام جمعه املش

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رنجبر، امام جمعه املش شامگاه، 10 اسفندماه در حاشیه محفل قرآنی شعبانیه که با تلاوت قاریان بین‌المللی و ممتاز در مسجد جامع املش برگزار شد، اظهار کرد: بنابر فرمایش امام صادق(ع) جوانی که قرآن بخواند، قرآن با پوست، گوشت و خون او آمیخته خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از برگزاری محافل قرآنی شعبانیه در استان افزود: این محفل قرآنی شعبانیه که با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی امشب در املش برگزار شد، با استقبال خیلی خوبی از سوی جوانان و نوجوانان مواجه بود، باید اینگونه برنامه‌ها و تلاوت‌های قرآن مستمر و مردمی باشد زیرا اگر این محافل قرآنی مردمی باشد از وقوع آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند.

رنجبر بیان کرد: انس با قرآن، تدبر و عمل به قرآن مطالبه مقام معظم رهبری بوده که باعث نجات بشریت است و در پرتو مفاهیم الهی قرآن آرامش اجتماعی فراگیر می‌شود.

هادی اسفیدانی، قاری ممتاز و بین‌المللی هم گفت: برگزاری سلسله محافل 10گانه قرآن همزمان با ایام شعبانیه یکی از اقدامات خیلی خوب و مؤثر جامعه قرآنی گیلان است که حرکت بسیار خوب برای قرآنیان محسوب می‌شود.

وی افزود: این سلسله محافل قرآنی شعبانیه علاوه‌ بر جامعه قرآنی، مردم را هم به تکاپو انداخته و باعث ایجاد شور قرآنی خاصی در شهرهای مختلف استان گیلان شده است. پیشنهاد می‌کنم در کنار این محافل قرآنی که با حضور اساتید قرآنی برگزار می‌شود برخی کارگاه‌های آموزشی قرآنی هم برنامه‌ریزی شود تا قرآن‌آموزان نوجوان و جوان هم بتوانند بهره بیشتری از این محافل ببرند.

هادی اسفیدانی قاری ممتاز و بین المللی

انتهای پیام
captcha