محفل انس با قرآن در مسجد جامع آستارا برگزار شد
کد خبر: 4126022
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

محفل انس با قرآن در مسجد جامع آستارا برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه آستارا و حسین فردی، قاری بین‌المللی قرآن در مسجد جامع آستارا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی امام جمعه آستارا

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه آستارا شامگاه، 13 اسفندماه در حاشیه محفل انس با قرآن که در مسجد جامع آستارا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه شعبان، ماه یاد و ذکر اهل بیت است، اظهار کرد: از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان به‌دلیل برنامه‌ریزی و اجرای محافل 10گانه قرآن در ایام ماه شعبان که سراسر ولادت و شادی برای اهل بیت(ع) است قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به تأثیرات بسیار خوب این محافل قرآنی در جامعه، افزود: بهره‌مندی از قاریان ممتاز خوش الحان، جان و روح مستعمین را صیقل می‌دهد و گوش سپردن به آیات کلام الهی باعث می‌شود مفاهیم و مبانی این کتاب ارزشمند به‌طور مستمر در جامعه جاری باشد.

حسین فردی، قاری بین‌المللی و ممتاز قرآن کریم هم در این برنامه گفت: برگزاری محافل قرآنی با حضور 10 قرای بین‌المللی باعث می‌شود مردم بیش از پیش با قرآن مأنوس شوند. محافل قرآنی شعبانیه موجب شد که کمبود برگزاری محافل در شهرها تا بخشی جبران شود، امیدواریم که این طرح استان گیلان در سایر استان‌ها و شهرهای کشور هم برگزار شود و مقطعی نباشد، بلکه به‌صورت مستمر بوده و علاوه‌ بر قرا مردم هم توفیق قرائت داشته باشند.

حسین فردی قاری بین المللی

انتهای پیام
captcha