برگزاری سه محفل قرآنی همزمان با نیمه شعبان در ملایر
کد خبر: 4126610
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

برگزاری سه محفل قرآنی همزمان با نیمه شعبان در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری سه محفل قرآنی همزمان با نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد فرخنده امام زمان(عج) اظهار کرد: همزمان با نیمه شعبان سه کرسی تلاوت و محفل قرآنی در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری جشن‌های ویژه در خانه‌ها و مؤسسات قرآنی شهرستان ملایر در شب و روز نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: همچنین مسابقات قرآنی با محوریت و موضوع امام زمان(عج) و فرهنگ انتظار در شش خانه قرآنی برگزار می‌شود.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام قاری به محافل و برنامه‌ها همزمان با جشن‌های میلاد خبر داد و گفت: همچنین پویش ختم قرآن هدیه به امام عصر(عج) برای تعجیل فرج امام زمان(عج) انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این زمینه ختم قرآن به این صورت است که هر نفر یک جزء و ۳۰ نفر ختم کامل را انجام می‌دهند که جزء مربوطه برای هر فرد بین فعالان قرآنی شهرستان توزیع شده است. همچنین ختم صلوات به‌صورت مجازی هدیه به آقا امام زمان(عج) برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) در بین اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

یارمحمدی در ادامه به جشنواره قرآنی دهه فجر در ۲۲ رشته تصریح کرد: این جشنواره نیز در هفته جاری با حضور یک هزار نفر شرکت‌کننده در مقاطع مختلف تحصیلی در اداره تبلیغات برگزار شد، بعد از رقابت شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف در هر رشته سه نفر به‌عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند که به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد. همچنین در پایان به کلیه شرکت‌کنندگان هدایایی به رسم یادبود اعطا شد.

انتهای پیام
captcha