پرداختن به قرآن رسالتی فراتر از تکلیف اداری است
کد خبر: 4126684
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
سیدمصطفی حسینی:

پرداختن به قرآن رسالتی فراتر از تکلیف اداری است

قاری بین‌المللی کشورمان گفت: استقبال از محافل قرآنی در روستای گیل پردسر نشان می‌دهد که آموزه‌های قرآن نوجوانان و جوانان را جذب کرده است و این بار امانت مسئولان و متولیان قرآنی را سنگین‌تر می‌کند، زیرا پرداختن به قرآن رسالتی فراتر از تکلیف اداری و سازمانی است.

سید مصطفی حسینی قاری بین المللی قرآن

به گزارش ایکنا از گیلان، سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی قرآن شامگاه، 15 اسفندماه در حاشیه محفل قرآنی مسجد جامع صاحب الزمان(عج) روستای گیل پردسر ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان با قرائت آیه 9 سوره اسراء «إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا؛ قطعا اين قرآن به [آيينى] كه خود پايدارتر است راه مى‌‏نمايد و به آن مؤمنانى كه كارهاى شايسته مى‌كنند مژده مى‏‌دهد كه پاداشى بزرگ برايشان خواهد بود»، اظهار کرد: گیلان قرآنی با این محافل مستمر شعبانیه قرآنی‌تر شد، هر کسی که در مسیر قرآن قدم بر می‌دارد، از صاحب قرآن مزد تلاش‌هایش را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه راه قرآن هدایتگر است، افزود: استقبال از محفل قرآنی در این روستا نشان می‌دهد معارف قرآن نوجوانان و جوانان را جذب کرده است و این بار امانت مسئولان و متولیان قرآنی را سنگین‌تر می‌کند، زیرا فعالیت‌های قرآنی یکی از وظایف اصلی سازمان‌ها و ارگان‌ها بوده و نشان‌ می‌دهد پرداختن به قرآن رسالتی فراتر از تکلیف اداری و سازمانی است.

حجت‌الاسلام محمد محمدیان، امام جمعه سنگر هم در ادامه ضمن قدردانی از اداره‌کل ارشاد استان گیلان برای برگزاری محافل10گانه قرآن همزمان با اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: همواره در آیات و روایات به تلاوت قرآن با صوت زیبا و حزین توصیه و تأکید شده است.

وی برگزاری محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز را در روستای گیل پردسر را توفیقی دانست که باعث دلگرمی جوانان و مردم این روستا شده است، افزود: محافل انس با قرآن فرصتی برای ترویج بیشتر مجالس و معارف قرآنی در جامعه است.  

گفتنی است، محفل انس با قرآن شعبانیه با تلاوت سیدمصطفی حسینی، محمد چولابی و مهدی عبرتی قاریان بین‌المللی و ممتاز ملی شامگاه، 15 اسفندماه در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) روستای گیل پردسر بخش سنگر شهرستان رشت برگزار شد.

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه سنگر

انتهای پیام
captcha